array(0) {
}
        
    
Menu
0.88%
Τζίρος: 51.19 εκατ.

ΑΔΜΗΕ: Υπεγράφη η συμφωνία για τη διάθεση του 20% της Ariadne Interconnection στην State Grid

Business

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι ισχύει σήμερα και πώς θα προετοιμαστείτε

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έγινε μέρος της ελληνικής οικονομίας τον Ιούλιο του 2022. Σταδιακά όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει το μέτρο και σήμερα περίπου 750.000 εργαζόμενοι τη χρησιμοποιούν.

Σύντομα ο αριθμός αυτός θα διπλασιαστεί καθώς από τις 11 Σεπτεμβρίου 2024 ξεκίνησε η πιλοτική λειτουργία της ΨΚΕ στους κλάδους του τουρισμού και της εστίασης και το μέτρο αναμένεται να γίνει υποχρεωτικό από την 1η Μαρτίου 2025 και μετά. Μόλις η ΨΚΕ τεθεί σε πλήρη λειτουργία και στους δύο αυτούς κλάδους, οι εργαζόμενοι που καλύπτονται από το μέτρο θα είναι περίπου 1.500.000!

Η αξία της πιλοτικής περιόδου

Το μεγάλο διάστημα μέχρι την οριστική έλευση της ΨΚΕ στις επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού είναι απόλυτα λογικό. Μέσα σε αυτούς τους μήνες οι επηρεαζόμενες επιχειρήσεις έχουν στη διάθεσή τους ένα εύλογο διάστημα για να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους στα νέα δεδομένα. Σκοπός της πιλοτικής περιόδου είναι, επίσης, να ανοίξει έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και των εργοδοτών και εργαζομένων, προκειμένου να λυθούν προβλήματα που θα παρατηρηθούν. Το διάστημα αυτό θα διεξαχθούν διαδικτυακά σεμινάρια και άλλες δράσεις που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την εφαρμογή της ΨΚΕ.

Τα αποτελέσματα του μέτρου μέχρι σήμερα

Η δημιουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας ξεκίνησε με σαφείς στόχους και προβλέπει υψηλές κυρώσεις για τους παραβάτες. Μέσω της εφαρμογής της επιτρέπεται η πλήρης καταγραφή των πραγματικών ωρών εργασίας, οπότε οι εργαζόμενοι αμείβονται δίκαια βάσει του χρόνου εργασίας τους. Παράλληλα, αποτρέπονται οι παράνομες μεταβολές ωραρίου ή η υπέρβασή του, ενώ καταπολεμάται η αδήλωτη ή υποδηλωμένη εργασία και η εισφοροδιαφυγή.

Έχει επιτύχει τους στόχους αυτούς το μέτρο λοιπόν; Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου από το Πληροφοριακό Σύστημα ΕΡΓΑΝΗ, από το 2022 μέχρι σήμερα, στους κλάδους όπου έχει εφαρμοστεί η ΨΚΕ παρατηρείται σημαντική αύξηση των δηλωθεισών υπερωριών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της επιτυχίας του μέτρου αποτελεί ο κλάδος των σούπερ μάρκετ, εκεί όπου οι δηλώσεις υπερωριών αυξήθηκαν κατά 61,2%!

Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις

Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας έχει πλεονεκτήματα και για τις επιχειρήσεις. Το σημαντικότερο από αυτά είναι πως βοηθά στον εξορθολογισμό των καθημερινών τους διαδικασιών. Ψηφιοποιώντας και αυτοματοποιώντας τη διαχείριση των ωρών εργασίας οι επιχειρήσεις εξαλείφουν μέρος της γραφειοκρατίας που αντιμετωπίζουν. Μέσω της ΨΚΕ οι εργαζόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στα εργασιακά δεδομένα τους και να λάβουν εργασιακά έγγραφα που χρειάζονται χωρίς η επιχείρηση να κάνει καμία ενέργεια.

Τα οφέλη πολλαπλασιάζονται με το myErgani LIVE

Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών έχει σίγουρα πολλά οφέλη για τις επιχειρήσεις, αλλά ίσως η μετάβαση σε μία πιο ψηφιακή λειτουργία δεν ακούγεται και τόσο απλή υπόθεση. Για την εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, όμως, η ψηφιοποίηση σίγουρα μπορεί να γίνει με απλό τρόπο! Κι αυτό γιατί οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τη λύση myErgani LIVE της SOFTONE.

Η εφαρμογή μπορεί να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων καθώς συνεργάζεται με οποιοδήποτε επιχειρηματικό λογισμικό ή εφαρμογή μισθοδοσίας χρησιμοποιείται ήδη. Ακόμα κι αν μιλάμε για μικρή επιχείρηση της οποίας τα εργασιακά θέματα έχει αναλάβει εξωτερικός λογιστής, το myErgani LIVE μπορεί να στείλει τα δεδομένα και σε συνεργάτη λογιστή.

Επιπλέον, η λύση της SOFTONE υποστηρίζει πολλαπλούς τρόπους καταγραφής των ωρών προσέλευσης και αποχώρησης, έτσι ώστε κάθε εργαζόμενος να χρησιμοποιεί αυτόν που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες του. Με το myErgani LIVE μπορεί να γίνει check-in/check-out μέσω:
Web app από οποιαδήποτε συσκευή με σύνδεση στο internet
• Του Mobile app της SOFTONE με ενσωματωμένο QR Scanner
• Του υπάρχοντος συστήματος ωρομέτρησης (το οποίο διασυνδέεται με το σύστημα της SOFTONE)

Με όποιον τρόπο κι αν δηλωθεί η έναρξη ή λήξη του ωραρίου, η πρωτοποριακή υπηρεσία Worktime Audit αναλαμβάνει τη συλλογή, την εισαγωγή και τη διαβίβαση των δεδομένων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Ένα ακόμα τεράστιο πλεονέκτημα του myErgani LIVE είναι πως προφυλάσσει την επιχείρηση από λάθη τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε «τσουχτερά» πρόστιμα. Η εφαρμογή πραγματοποιεί αυτόματους ελέγχους ορθότητας πριν τη διαβίβαση των δεδομένων και αποστέλλει ειδοποιήσεις όταν παρατηρείται πρόβλημα. Με τα πρόστιμα να φτάνουν μέχρι και τα 10.500€, η λειτουργία αυτή είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις σήμερα!

Με το myErgani LIVE μπορεί κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, να συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία της και να μεταβεί στη νέα εποχή απρόσκοπτα.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση myErgani LIVE της SOFTONE εδώ.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia εδώ.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SOFTONE: Μεγάλη επιτυχία είχαν οι Ενημερωτικές Εκδηλώσεις για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
SOFTONE GO RETAIL: Στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
Ε.Β.Ε. Πειραιά: Αναγκαίες οι προσαρμογές εφαρμογής για επιχειρήσεις με επιχειρησιακές ιδιομορφίες
Πεδίο μάχης η αγορά πληροφορικής
Viva Wallet: Γιατί έχασε ο Χάρης Καρώνης την πρώτη μάχη με SoftOne-Entersoft και οι επόμενες κινήσεις
Διαμάχη Viva – SoftOne – Entersoft: Δικαστικό μπλόκο στον Καρώνη
Νίκη Κεραμέως: «Άκρως ενθαρρυντικά» τα πρώτα στοιχεία από την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας
SOFTONE GLOBAL SUSTAIN: Νέα Πρωτοποριακή Πλατφόρμα ESG4ALL
Worldline: Οι κινήσεις μετά το εξώδικο της Viva Wallet
Γιατί συγκρούονται Γερμανός – Καρώνης: Αποκλειστικά τα εξώδικα «φωτιά»