Με επιλεγμένα άρθρα για τους χρήστες του έκανε από σήμερα Παρασκευή ντεμπούτο στις ΗΠΑ το Facebook News. Ειδικότερα η  Facebook Inc. λάνσαρε μια ξεχωριστή καρτέλα ειδήσεων στην εφαρμογή της, προσφέροντας στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο στα άρθρα που βλέπουν και παρέχοντας χρήματα στους εκδότες των οποίων οι ιστορίες παρουσιάζονται.

Το περιεχόμενο που θα εμφανίζει η καρτέλα σε κάθε χρήστη   είναι  εξατομικευμένο με βάση τα νέα που προτιμούν οι χρήστες και μπορούν να κρύψουν άρθρα, θέματα ή εκδότες που δεν θέλουν να δουν.

Αν και τα άρθρα επιλεγμένα εν μέρει από τους υπαλλήλους του,  «δεν θα έχουν συντακτική παρέμβαση από κανέναν στην εταιρεία». Το τμήμα ειδήσεων, που ονομάζεται Facebook News, βοηθά τον γίγαντα κοινωνικής δικτύωσης σε δύο μέτωπα: Είναι μια προσπάθεια να καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση και ταυτόχρονα να βελτιωθούν οι σχέσεις με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, οι οποίες έχουν παραπονεθεί ότι το Facebook έχει επωφεληθεί προβάλλοντας διαφημίσεις μαζί με τα άρθρα τους.