ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Load Line Marine S.A., του Γιώργου Σουραβλά, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, αγόρασε δύο φορτηγά πλοία, Handysize. Πρόκειται για τα πλοία «DL MARIGOLD» και «DL TULIP», χωρητικότητας 33.700 dwt.
Τα πλοία ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Samjin της Κίνας το 2012 και αποκτήθηκαν έναντι 9,8 εκατ. δολάρια το καθένα.
Πλέον, ο στόλος της Load Line Marine αποτελείται από 19 bulk carriers, Handysize και Handymax.
Ποιoς είναι ο Γιώργος Σουραβλάς
Ο Ιωάννης Σουραβλάς ήταν CEO της ναυτιλιακής εταιρείας και Β’ Αντιπρόεδρος στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).
Είναι επίτιμος Αντιστράτηγος εν αποστρατεία στις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού. Ήταν ένας εκ των οποίων αντιστάθηκαν προς την Δικτατορία των Συνταγματαρχών το 1967 και στην συνέχεια τιμωρήθηκε με φυλάκιση.
Είναι απόφοιτος της σχολής Μωραΐτη. Έχει σπουδάσει Ναυπηγική Μηχανολογία και Μηχανική Μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο Sunderland της Αγγλίας. Το ακαδημαϊκό του προφίλ περιλαμβάνει σπουδές σε επίπεδο διδακτορικού στην Μηχανολογική Μηχανική (μεταφορά θερμότητας και διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο Sunderland για 4 έτη)
Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην διαχείριση πλοίων, ξεκίνησε το 1997 στην εταιρεία Elmira Shipping and Trading S.A. ως συνιδρυτής και κατείχε την θέση του Τεχνικού Διευθυντή ως το έτος 2009. Κατά την διάρκεια της θητείας του στην Elmira παρήγγειλε και παρέλαβε αρκετά νεόκτιστα φορτηγά πλοία χύδην φορτίου στην Ιαπωνία.
Ακόμη, ήταν αρμόδιος για την αποτελεσματική λειτουργία ενός στόλου αποτελούμενου από φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, ψυγεία, επιβατικά οχηματαγωγά, χημικά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου καθώς και πλοία ειδικού φορτίου.
Επίσης ήταν αρμόδιος για την διεκπεραίωση τεσσάρων επιστημονικών αποστολών σε συνεργασία με την Ινδική Κυβέρνηση στην Ανταρκτική με ειδικό παγοθραυστικό πλοίο.
Το Σεπτέμβριο του 2009 ίδρυσε μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου την ναυτιλιακή εταιρεία Load Line Marine S.A., η οποία ξεκίνησε με τρία φορτηγά πλοία χύδην φορτίου, εκ των οποίων τα δύο ήταν νεόκτιστα, ενώ παρέλαβαν άλλα δύο ακόμη νεότευκτα ως τα μέσα του έτους 2013.
Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε Διεθνή Συνέδρια των οποίων η θεματολογία κάλυπτε ποικίλους τομείς της διαχείρισης πλοίων. Προήδρευσε στο 4ο Συνέδριο Optimising Ship maintenance της ACI που έλαβε χώρα στο Ρότερνταμ το 2011 .
Διαβάστε επίσης:
Ποιος είναι ο Τούρκος εφοπλιστής Turgay Ciner, που έγινε εφοπλιστής της Γλυφάδας
Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «χτίζουν» πλοία στην Κίνα – Αγωνία για τα υψηλά τέλη του Τραμπ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
