Σε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα κλεισίματος καταστημάτων που έχει κάνει ποτέ προχωρά η Hennes & Mauritz (γνωστή ως H&M), καθώς ο CEO της εταιρείας Karl-Johan Persson εντείνει τις προσπάθειες να φέρει στον ίσιο δρόμο τη σουηδική αλυσίδα έτοιμων ενδυμάτων.

Η εταιρεία σχεδιάζει να κλείσει 170 καταστήματα φέτος, παρότι προσθέτει στο δίκτυό της έναν νέο τύπο καταστημάτων, τα Afound, μέσω των οποίων θα πουλά εμπορεύματα που βρίσκονται σε προσφορά. Όπως ανακοίνωσε η αλυσίδα λιανικής, στόχος της είναι να επενδύσει περισσότερο στις online πωλήσεις και τεχνολογίες και να αυξήσει τα καταστήματα στις αγορές που παρουσιάζουν ανάπτυξη.

Η ανακοίνωση των νέων σχεδίων της H&M έδωσε ώθηση στη μετοχή, η οποία είχε χάσει πάνω από το 25% της αξίας της τους τελευταίους τρεις μήνες.

Arket
Ο CEO των H&M, Karl-Johan Persson

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος του λιανικού εμπορίου θα συνεχιστούν και το 2018.

Η «No. 2» αλυσίδα μόδας παγκοσμίως, βάσει πωλήσεων, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες το τελευταίο διάστημα, ενώ ανακοίνωσε και τη μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων τριμήνου στην ιστορία της. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έχει παίξει και το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψωνίζουν πλέον μέσω Internet. Μάλιστα, η H&M καταβάλλει προσπάθειες να μειώσει το στοκ της, το οποίο ήταν στο τέλος του έτους μεγαλύτερο απ’ ό,τι προγραμμάτιζε, και, όπως είπε, θα αυξήσει τα είδη που διαθέτει σε μειωμένες τιμές προκειμένου να το περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: H&M: Ποιο κορυφαίο fund επενδύει στον όμιλο και γιατί

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο «click & collect» concept store από τα Zara

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Zara – Η&Μ: Ο νικητής και ο μεγάλος χαμένος της κρίσης