ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αγορά φορτηγού πλοίου τύπου handymax από τη ναυτιλιακή Samos Steamship, συμφερόντων της οικογένειας Ιγγλέση, προχώρησε η νορβηγική εταιρεία Grieg Star.
Πρόκειται για μία από τις σπάνιες κινήσεις της Grieg Star στην αγορά μεταχειρισμένων bulker. Το πλοίο που πουλήθηκε είναι το Samos Majesty, χωρητικότητας 50,790-dwt και κατασκευής 2009, ωστόσο, δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό της συναλλαγής.
Το bulker μετονομάστηκε σε Star Majesty και είναι αδελφό πλοίο με το Star Minerva. Ο νέος ιδιοκτήτης επισημαίνει ότι πρόκειται για έναν τύπο πλοίου που γνωρίζει καλά και είναι αξιόπιστο.
“Είμαστε πραγματικά ευτυχείς που μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε αυτή τη συμφωνία. Η Grieg Star στηρίζει αυτή την επιχείρηση και η διασφάλιση της ποιοτικής χωρητικότητας για το μέλλον είναι σημαντική για εμάς, λέει η CEO της εταιρείας Camilla Grieg.
Το Star Majesty από τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 περιλαμβάνεται στην G2 Ocean pool, την κοινοπραξία που έχει δημιουργήσει η Grieg με τη Gearbulk.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της ιστορικής ελληνικής ναυτιλιακής, η οποία χρονολογείται από το 1857, αποτελείται από συνολικά 25 πλοία, 16 τάνκερ και 9 ξηρού φορτίου, χωρητικότητας 2 εκατομμυρίων dwt, μέσης ηλικίας 7 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πρώτοι με διαφορά οι Έλληνες εφοπλιστές στην αγορά των μεταχειρισμένων: Οι τελευταίες κινήσεις
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: A. Φράγκου: Στην τελική ευθεία η συγχώνευση των Navios Acquisition και Navios Midstream
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ελληνική ναυτιλιακή εισέρχεται στην αγορά tanker suezmax. Η συμφωνία με την Teekay
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τέμπη: Πανεπιστήμια Γάνδης και Πίζας αμφισβητούν τις αναφορές του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα
- Ελληνοτουρκικό παζάρι: Συναντήσεις πολιτικών και Ελλήνων-Τούρκων επιχειρηματιών στη σκιά της Διασύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου
- Τρία καυτά ερωτήματα των ξένων – Χειρόφρενο στην παροχολογία ελέω εμπορικού πολέμου
- Τι θα κάνουν οι αγορές με βάση τον VIX S&P 500, τα σοφά λόγια Μπάφετ, τα μπόνους στον ΟΠΑΠ, οι νέες αρμοδιότητες Χατζηδάκη, γιατί πήγε ο Καρατζάς στον Πιερ, και η οργή του ΚΜ με την πλατινομαλλούσα βουλευτή
