ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα:
Για το M/V EM Kea, ένα σκάφος 3.100 TEU που κατασκευάστηκε το 2007, υπεγράφη παράταση σύμβασης ναύλωσης χρόνου για περίοδο τριάντα έξι μηνών, με ακαθάριστο ημερήσιο ναύλο 19.000 δολάρια. Η ναύλωση θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2023 αμέσως μετά την ολοκλήρωση του τρέχοντος χάρτη του.
Για το M/V EM Hydra, ένα σκάφος 1.740 TEU που ναυπηγήθηκε το 2005, υπεγράφη νέα επέκταση της σύμβασης χρονοναύλωσης για περίοδο μεταξύ τουλάχιστον δώδεκα και το πολύ δεκαπέντε μηνών κατ’ επιλογή του ναυλωτή, με ακαθάριστο ημερήσιο ναύλο 15.000 δολαρίων. Η ναύλωση θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2023 αμέσως μετά την ολοκλήρωση του τρέχοντος χάρτη του.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε αυτές τις δύο νέες ναυλώσεις που αντικατοπτρίζουν την πρόσφατη ενίσχυση των αγορών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και φέρνουν την κάλυψη ναύλων μας για τους επόμενους 12 μήνες στο εύρος του 85-90%. Αξιοσημείωτο είναι ότι η πρόσφατη ενίσχυση της αγοράς για ορισμένα τμήματα ήταν της τάξης του 15-20% από το σημείο καμπής της αγοράς που παρατηρήθηκε πριν από περίπου 3 μήνες. Ειδικά για το M/V Kea μας, η τριετής ναύλωση που καταλήξαμε στα 19.000 δολάρια την ημέρα είναι υψηλότερη από το προηγουμένως αναμενόμενο επίπεδό μας για το πλοίο. Τα δύο πλοία μαζί εξασφαλίζουν καθαρά έσοδα από ναύλωση άνω των 24 εκατομμυρίων δολαρίων και συνεισφέρουν σε EBITDA άνω των 13 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την περίοδο της επέκτασης της ναύλωσης.»
Διαβάστε επίσης:
Μειώθηκε κατά 38 ποντοπόρα πλοία η ελληνική σημαία σε ένα χρόνο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το ΧΑ το 2024
- Χρηματιστήριο: Ισπανική υποχώρηση στις ελληνικές τράπεζες
- Νέα δεδομένα στην αντιμετώπιση παχυσαρκίας και διαβήτη
- ΣΕΛΠΕ: Στόχος μας είναι όλα τα μέλη να χτίσουμε μία ισχυρή κοινότητα – Η λιανική είναι η βιτρίνα της επιχειρηματικότητας