Ένα πολυκαναλικό δίκτυο πωλήσεων με φυσικά καταστήματα, dark store αλλά και χονδρεμπόριο αναπτύσσει η efood παράλληλα με το delivery.

Η ελληνική θυγατρική της Delivery Hero μέσω της εξαγοράς του ομίλου Μούχαλη, που ολοκληρώνεται σύντομα, αποκτά πρόσβαση σε μια αγορά με μεγάλες προοπτικές  αναπτύσσοντας τη στρατηγική της σε τέσσερις άξονες.

Φυσικό δίκτυο καταστημάτων

Η απόκτηση των καταστημάτων Kiosky’s, δηλαδή τα μίνι μάρκετ και τα convenience stores, αλλά και ένα δίκτυο περιπτέρων που στο σύνολο αριθμεί πάνω από 400 σημείο σημεία πώλησης θα δώσει σημαντική ώθηση στην εδραίωση της e-food στη μικρή λιανική. Όπως αναφέρει στο mononews.gr o Χάρης Τακάς, senior Q- commerce & logistics director της efood, η είσοδος σε αυτό το κομμάτι είναι μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για τον όμιλο που μπαίνει δυναμικά και στο φυσικό κατάστημα.

H διανομή

Το delivery, η βασική δραστηριότητα της efood, καταγράφει ανοδική πορεία σε μια περίοδο όπου υπάρχει μία συγκράτηση στην κατανάλωση. Ο Μάιος και ο Ιούνιος για την εταιρεία είναι οι μήνες με τις καλύτερες επιδόσεις ιστορικά, γεγονός που οφείλεται και στο μεγάλωμα της αγοράς με την είσοδο σε νέους τομείς πέραν της διανομής φαγητού.

Παραμένει και θα παραμείνει το δυνατό της σημείο, καθώς σήμερα έχει παρουσία σε 100 πόλεις στην Ελλάδα και συνεργασία με 20.000 καταστήματα και στόχο να αυξηθούν στα 25.000 καταστήματα στο επόμενο δωδεκάμηνο. Το κόστος για να συντηρεί μια επιχείρηση δικό της στόλο διανομής είναι μεγάλο και δεν συμφέρει τις επιχειρήσεις που στρέφονται στις πλατφόρμες. Η προμήθεια για τις παραγγελιοληψίες και τις διανομές είναι 25% και μόνο για την παραγγελιοληψία 12%.

Market place

Στο e-food market η εταιρεία έχει 42 κέντρα διανομής για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών. Καλύπτει σχεδόν όλες τις μεγάλες πόλεις ενώ με το δίκτυο των καταστημάτων που απέκτησε από την εξαγορά των εταιρειών του ομίλου Μούχαλη θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την υπηρεσία e-food market.

Στους στόχους της εταιρείας είναι να αναπτύξει τόσο το δίκτυο όσο και τα προϊόντα που μπορεί να βρει ο καταναλωτής  από τους 3.000 κωδικούς που είναι σήμερα στους  5.000.

Σε ότι αφορά την ταχύτητα της παράδοσης η εταιρεία σημειώνει πως ο μέσος όρος των προϊόντων έχει πέσει στα 16 λεπτά.

Στο κομμάτι του market place, όπου ήδη υπάρχει η συνεργασία με τη Σκλαβενίτης, η διοίκηση της efood βλέπει σημαντικές ευκαιρίες στα μικρά τοπικά καταστήματα. Με δυναμικούς ρυθμούς ανεβαίνουν τα μανάβικα, τα ιχθυοπωλεία, οι κάβες και τα κρεοπωλεία.

Το χονδρεμπόριο

Η είσοδος στο χονδρεμπόριο θα γίνει μέσα από την Άλφα Διανομές, εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χονδρεμπόριο και στην διανομή ζαχαρωδών και ψιλικών με πελάτες καταστήματα κυρίως μικρής λιανικής, Εκτός από τα περισσότερα από 400 σημεία πώλησης σημαντικές είναι και οι συμφωνίες που έχει με μεγάλους πελάτες όπως η Unilever, η Jacobs, η Chipita και η ΙΟΝ αλλά και το κανάλι του HORECA.

Σημειώνεται ότι η «προίκα» από την εξαγορά του ομίλου Μούχαλη είναι και η delivery.gr (πλατφόρμα παραγγελιοληψίας για έτοιμα γεύματα και προϊόντα σούπερ μάρκετ και η e-table.gr, η ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων σε εστιατόρια.

Διαβάστε επίσης:

Γιάννης Μασούτης: Πότε θα λειτουργήσει το πρώτο dark store

Χάρης Μπρουμίδης (Vodafone): Δεν θα αντιγράψουμε τον ΟΤΕ- Θα τα κάνουμε καλύτερα