ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με νέα μορφή και ένα πράσινο χρώμα θα είναι πλέον οι 14 συρμοί της Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας, όπως φέρνει στο φως της δημοσιότητας το βίντεο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Χθες, Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας μετέβη στον Βόλο, όπου επισκέφτηκε το εργοστάσιο της εταιρείας «NK trailers», που γίνεται η αναβάθμιση 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας, συνοδευόμενος από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΤΑΣΥ κ. Αθανάσιο Κοτταρά.
Να σημειωθεί δε, ότι το πρότυπο βαγόνι είναι ήδη έτοιμο στην Ισπανία, όπου εδρεύει η NK trailers, ενώ στο εργοστάσιο της εταιρείας στον Βόλο κατασκευάζονται και ανασκευάζονται τα υπόλοιπα βαγόνια αυτού του συρμού.
Το πράσινο χρώμα έρχεται να αντικαταστήσει το χαρακτηριστικό πορτοκαλί, που έχουν μέχρι σήμερα οι συρμοί του ΗΣΑΠ, γεγονός που σημειολογικά δείχνει και την στροφή στην πράσινη μετάβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, που κατέχει σημαίνοντα ρόλο στην ατζέντα του υπουργείου.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στον χώρο του εργοστασίου ο υπουργός δήλωσε μεταξύ άλλων «Επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις της εταιρίας όπου υλοποιείται το σημαντικό έργο της ανάταξης 14 συρμών της Γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας […] Στόχος να έχουμε τον πρώτο συρμό έτοιμο και λειτουργικό μέχρι τον Νοέμβριο και να μπορέσουμε, όπως έχουμε δεσμευτεί, μέχρι το τέλος του 2026, να έχουμε 14 νέους συρμούς στην Αθήνα, εκ των οποίων οι 8 ήταν εκτός λειτουργίας. Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο θα βελτιώσουμε την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά ταυτόχρονα θα βελτιώσουμε και τα δρομολόγια, δηλαδή θα μειώσουμε τις χρονοαποστάσεις».
Ακολούθως ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι στόχος του υπουργείου είναι να βελτιωθεί η καθημερινότητα του πολίτη, με μεθοδικότητα και υπευθυνότητα, ανακοινώνοντας παράλληλα τον προγραμματισμό και τη δρομολόγηση νέων παρεμβάσεων «Στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας προγραμματίζουμε και δρομολογούμε συγκεκριμένες παρεμβάσεις και αναζητούμε χρηματοδότηση, για να πάρουμε και νέους συρμούς. Ταυτόχρονα, προχωρούν οι εργασίες στη Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα και όπως έχουμε δεσμευτεί, μέχρι το τέλος του 2026, οι μετροπόντικες θα έχουν ολοκληρώσει τις εργασίες τους».
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:
Hellenic Train για Τέμπη: Αυτά μετέφεραν τα 13 βαγόνια του μοιραίου τρένου με τους 57 νεκρούς
Χρήστος Μεγάλου: Aναγoρεύθηκε Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΕΚΤ: Προς νέα μείωση επιτοκίων, αλλά με «ανοικτά» όλα τα σενάρια για το μέλλον