ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Την εμπειρία της πλήρους αυτοματοποιημένης τραπεζικής εξυπηρέτησης προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς και στους πελάτες της στα Χανιά Κρήτης, με τη δημιουργία ενός ακόμη e-branch.
Το νέο e-branch, το 8ο του δικτύου ηλεκτρονικών καταστημάτων της, βρίσκεται στην Πλατεία 1866, δίνοντας σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του, τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο.
Παράλληλα, η συστέγαση του νέου e-branch με το υφιστάμενο κατάστημα της Τράπεζας στοχεύει στην αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που απορρέουν συνδυαστικά από τη λειτουργία, τόσο του ηλεκτρονικού όσο και του παραδοσιακού καταστήματος, ενισχύοντας την τοπική αγορά.
Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και για να λύσουν οποιαδήποτε απορία σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.
Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch αποτελούν:
Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα
Η online εγγραφή στη winbank χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα
Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7
Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)
Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα
για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»
Τα e-branch έχουν ήδη τύχει μεγάλης αποδοχής από όλες τις κατηγορίες πελατών λόγω του φιλικού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτουν, καθώς και του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike