ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ταχύ ρυθμό υλοποιείται η μετάβαση του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς στο σύγχρονο τύπο τραπεζικού καταστήματος, το οποίο συνδυάζει την καινοτομία και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από έμπειρους τραπεζικούς συμβούλους.
Ήδη, προστέθηκαν 2 νέα καταστήματα, στα Βριλήσσια και στη Γλυφάδα, ενώ έως τα τέλη του έτους, περί τα 30 καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας θα έχουν υιοθετήσει το νέο μοντέλο και στα τέλη του 2024 θα έχει σταδιακά ολοκληρωθεί η μετάβαση για το σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας.
Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου, κατά τη σημερινή επίσκεψή του στο νέο κατάστημα των Βριλησσίων, «η Τράπεζα Πειραιώς έχει εισέλθει στη νέα εποχή, υλοποιώντας ένα ευρύ πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού.
Μέσω αυτού, με το νέο κατάστημα δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ψηφιακά και τους προσφέρουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες με επίκεντρο την προσωπική σχέση με τα στελέχη της Τράπεζας, σε ένα φιλόξενο περιβάλλον που δεν θυμίζει παραδοσιακό τραπεζικό δίκτυο.
Καίριο ρόλο στο νέο μοντέλο καταστήματος έχουν οι εργαζόμενοι μας που είναι ένα από τα δυνατά μας σημεία και βασικός παράγοντας της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας που χαρακτηρίζει το ευρύτατο δίκτυο της Τράπεζας, το οποίο συνεχίζει να εξυπηρετεί την κοινωνία και να στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας».
Τράπεζα Πειραιώς: Έως τα τέλη του 2024 η σταδιακή μετατροπή των καταστημάτων
Η Τράπεζα Πειραιώς, προχωρώντας σε σημαντικές επενδύσεις, αναδεικνύει τη βαρύτητα που δίνει στη δυναμική που διαθέτει το δίκτυό της, το μεγαλύτερο τραπεζικό δίκτυο της χώρας με περισσότερα από 380 καταστήματα που καλύπτουν στρατηγικά την επικράτεια.
Στόχος είναι η δημιουργία των καταστημάτων του μέλλοντος, ώστε η Τράπεζα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της και ταυτόχρονα να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.
Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του. Με τον τρόπο αυτό αναβαθμίζεται η συνολική εμπειρία και εξυπηρέτηση των πελατών και ενδυναμώνεται περαιτέρω η ανθρωποκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.
Η μετατροπή των καταστημάτων θα ολοκληρωθεί σταδιακά ως τα τέλη του 2024.
Ήδη λειτουργούν νέα καταστήματα σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι με εντυπωσιακά αποτελέσματα στην ταχύτητα και στην αμεσότητα εξυπηρέτησης του πελάτη σε ένα μοντέρνο περιβάλλον.
Διαβάστε επίσης:
BofA: Η υπερβολική σύσφιξη της νομισματικής πολιτικής κρατά σε επιφυλακή τους διαχειριστές κεφαλαίων
Ελληνικό: H Lamda Development ρίχνει στην αγορά «λαϊκές» κατοικίες – mononewsTV
Κυριάκος Μητσοτάκης σε υπουργούς: «Πρώτα να βουτάμε τη γλώσσα μας στο μυαλό και μετά να μιλάμε»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike