ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο πρόσωπο της Eurobank έχει ξεκινήσει να χτίζει ο επικεφαλής της κ. Φωκίων Καραβίας και η διοικητική του ομάδα και προχωρούν στην πλήρη αναθεώρηση του μοντέλου λειτουργίας της.
Στόχος τους είναι να προσαρμόσουν το μοντέλο της τράπεζας στις νέες συνθήκες, που θέλουν μικρότερο δίκτυο καταστημάτων και δίνουν έμφαση στην συμβουλευτική τραπεζική. Χτίζουν λοιπόν τη Eurobank του 2030 με κύρια χαρακτηριστικά την απλότητα και την ευελιξία στην εξυπηρέτηση της πελατείας. Εξάλλου οι τράπεζες του αύριο θα είναι ιδρύματα τραπεζικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών. Ενώ μέσα από συμφωνίες με άλλους μεγάλους παρόχους, όπως είναι οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, θα αναπτυχθούν συνέργειες αναμεσα στα πελατολόγια.
«Θέλουμε να κάνουμε την Eurobank του 2030 ηγέτη στην περιοχή. Και με δεδομένη την πρόοδο που έχουμε κάνει στην μείωση των προβληματικών δανείων ξεκινάμε ένα μεγάλο σχέδιο μετασχηματισμού», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καραβίας μιλώντας πρόσφατα στο συνέδριο Capital Link.
Αυτό το σχέδιο που «τρέχει» ήδη σε πέντε άξονες έχει στόχο να καταστεί η Eurobank του 2030 «ηγέτης» στην ευρύτερη περιοχή, αξιοποιώντας και τις δραστηριότητες των θυγατρικών της στο εξωτερικό (Βουλγαρία, Σερβία, Κύπρο, Λουξεμβούργο).
Η μείωση των «κόκκινων» δανείων, ο ψηφιακός και ο εταιρικός μετασχηματισμός είναι οι μεγάλες προκλήσεις για όλες τις τράπεζες.
Το πλεονέκτημα της Eurobank είναι ότι πρώτη «καθάρισε» με την τιτλοποίηση των 7,5 δις ευρώ, τον ισολογισμό της από μεγάλο μέρος των προβληματικών δανείων, και εντάχθηκε στο πρόγραμμα κρατικών εγγυήσεων «Ηρακλής», ενώ συνεχίζει τις κινήσεις περιορισμού των NPEs, με στόχο το ποσοστό τους να έχει περιοριστεί στο 5% το 2022.
Τώρα προχωρά στην αναθεώρηση του μοντέλου λειτουργίας της και επιταχύνει στο κομμάτι των αυτοματοποιημένων εργασιών, που θα γίνονται εκτός καταστήματος.
Και για το λόγο αυτό επενδύει στην τεχνολογική της αναβάθμιση, με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές πλατφόρμες. Το ύψος των επενδύσεων την περίοδο 2017-2022 θα φτάσουν τα 400 εκατ. ευρώ.
Στο «ταξίδι μετασχηματισμού» της η Eurobank:
-Προχωρά στην ενδυνάμωση των συστημάτων υποδομών, με πλατφόρμες που μπορούν να υποστηρίξουν τη μεταφορά από το φυσικό σε ηλεκτρονικό κανάλι.
-Απλοποίηση όλων των διαδικασίων και εξάλειψη της γραφειοκρατίας.
-Επενδύει σε υπερσύγχρονες πλατφόρμες, που θα μπορούν να υποστηρίξουν τις εργασίες οι οποίες θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά. Οι χορηγήσεις πχ στεγαστικών δανείων, από το αίτημα μέχρι την εκταμίευση, θα γίνονται χωρίς να απαιτείται παρουσία στο κατάστημα.
-Μέσα από τα data analytics θα προχωρά σε προσωποποιημένες προσφορές προς τους πελάτες της.
– Ενώ καθιερώνει ίδιο τρόπο διαχείρισης και εξυπηρέτησης (omni channel), σε όλα τα κανάλια μέσα από τα οποία συναλλάσσεται ο πελάτης με την τράπεζα (internet, phone, mobile banking κλπ).
Και ακόμα αναπτύσσεται μία νέα κουλτούρα για το σχεδιασμό εξαρχής digital προϊόντων, τα οποία θα είναι θα είναι πιο απλά και κατανοητά από τον πελάτη.
Και όπως λένε τα στελέχη που «τρέχουν» τις διαδικασίες «θέλουμε να εμφυσήσουμε στον κόσμο ότι η απλοποίηση και η αυτοματοποίηση είναι πλέον η καθημερινότητα μας, το χαρτί σύντομα θα εκλείψει από παντού».
Διαβάστε επίσης:
Φωκίων Καραβίας: «Θέλουμε να κάνουμε την Eurobank του 2030 ηγέτη στην περιοχή»
Τράπεζες: Αυτοί είναι οι μεγάλοι στόχοι για το 2021
Φωκίων Καραβίας (Eurobank): Απαραίτητα νέα μέτρα για τη στήριξη των επιχειρήσεων μετά τα μορατόρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μητσοτάκης από Βρυξέλλες: Είναι ανάγκη να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι
- Ευρωαγορές: Βαριές απώλειες άνω του 1% μετά το sell off στη Wall Street – Κάτω από τις 20.000 μονάδες ο DAX
- Ισπανία: Η Βουλή κατήργησε τον έκτακτο φόρο του Σάντσεθ στις εταιρείες ενέργειας
- Εξώδικο του Μανούσου Μανουσάκη και του ΑΔΜΗΕ στο mononews.gr