Σε μία εντυπωσιακή εκδήλωση, την οποία παρακολούθησαν 100 από τους πλέον επιφανείς Έλληνες επιχειρηματίες και εφοπλιστές, η διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας, παρουσίασε το νέο logo της, από το οποίο έχουν απαλειφθεί  οι λέξεις «της Ελλάδος».

«Κοιτάμε μπροστά, θέλουμε να μεγαλώσουμε περισσότερο την Εθνική Τράπεζα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο CEO Παύλος Μυλωνάς.

Η Εθνική –όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές– εξετάζει όλα τα σενάρια προκειμένου να αποκτήσει παρουσία στο εξωτερικό, κυρίως στην Ευρώπη, μέσα από εξαγορά ποσοστού τόσο σε τράπεζα όσο και σε fintech εταιρείες, αλλά και στο εσωτερικό με εξαγορές που θα προσδώσουν αξία, όπως έγινε με την Epsilon Net.

Προχθές Δευτέρα, η παρουσίαση του rebranding έγινε στο κτίριο του Παλαιού Χρηματιστηρίου, με όλη την αίθουσα περιμετρικά να είναι ένα τεράστιο video wall.

Και ο Παύλος Μυλωνάς στην ομιλία του έδειξε ακριβώς αυτό το πέρασμα της Εθνικής από το παρελθόν, και τη λογική του Δημοσίου στη νέα εποχή, με την τράπεζα να έχει επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, σημειώνοντας πως:

«Η αλλαγή στην εταιρική μας εικόνα έρχεται να επισφραγίσει  τις ουσιαστικές αλλαγές  που έχουμε πετύχει τα τελευταία 5 χρόνια».

Μάλιστα ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: «Δεν τολμούσαμε να κάνουμε το rebranding νωρίτερα, έπρεπε πρώτα να αλλάξουμε την τράπεζα».

Και αναφέρθηκε στις μεγάλες αλλαγές  στις οποίες προχώρησε η Εθνική σε επίπεδο τεχνολογίας, εξυπηρέτησης της πελατείας, στη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων και φυσικά στη μεγάλη ανταπόκριση της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας στο πρόσφατα placement, όπου το ΤΧΣ διέθεσε το 22% (από το 40%) της συμμετοχής του.

Η νέα ταυτότητα δημιουργήθηκε με το βλέμμα στραμμένο στο αύριο, αλλά και με έντονο σεβασμό στην ιστορία. Αντανακλά τη δύναμη, τη γνώση, την εμπειρία των 183 ετών παρουσίας στη χώρα και τη δέσμευση να καθοδηγεί εμπνευσμένα.

Να σημειωθεί ότι σήμερα η Εθνική παρέχει υπηρεσίες σε ένα σημαντικό τμήμα πληθυσμού της Ελλάδος εξυπηρετώντας 5,7 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες, και με 3,9 εκατομμύρια ψηφιακούς χρήστες.

Ποιοι έδωσαν το «παρών» στην εκδήλωση

Παρόντες στο νέο όνομα της Εθνικής Τράπεζας ήταν ο υπουργός Οικονομίας Κωστής Χατζηδάκης, η Βασιλική Λαζαράκου της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ο Ηλίας Ξηρουχάκης του ΤΧΣ, ο Γιάννος Κοντόπουλος του Χ.Α., Μάνος Μανουσάκης (ΑΔΜΗΕ).

Οι επιχειρηματίες Γιώργος Περιστέρης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), Καλλίνικος Καλλίνικος (Goldair), Ανδρέας Αθανασόπουλος (ομίλος  Olympia), Δημήτρης Σαράντης (Όλυμπος), Μασούτης (σούπερ μάρκετ), Ιωάννης Μίχος (Epsilon Net), Δημήτρης Αφεντούλης (από τον όμιλο Λάτση), Βασίλης Αποστολόπουλος (Ιατρικό), Αντώνης Παπαδημητρίου (Ωνάσειο), Χρήστος Μπαλάσκας (Hellas Gold).

Οι εφοπλιστές Αντώνης Κομνηνός, Γιώργος Φειδάκης, Νίκος Πατέρας και πολλοί ακόμα.

«Η νέα εικόνα της τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα ταυτότητα στη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Εθνική τα τελευταία χρόνια» ανέφερε από την πλευρά του ο πρόεδρος της τράπεζας, Γκίκας Χαρδούβελης.

Και ακόμα χαρακτήρισε «ηχηρή ψήφο εμπιστοσύνης» από τη διεθνή επενδυτική κοινότητα στις προοπτικές της τράπεζας  την επιτυχή διάθεση του 22% της τράπεζας.

Η κ. Χαρά Νταλέκου, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ του ομίλου της Εθνικής που παρουσίασε το rebranding σημείωσε μεταξύ των άλλων πως:

  • Η  νέα ταυτότητα εκφράζει τη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία που βασίζεται στη συνδεσιμότητα, την προσβασιμότητα, την απλότητα και τη διαρκή καινοτομία, με επίκεντρο τον πελάτη και τις εξατομικευμένες ανάγκες, ανησυχίες και όνειρά του.
  • Αποτυπώνει την Εθνική Τράπεζα Σήμερα. Έναν ζωντανό οργανισμό, έναν ηγέτη που συναισθάνεται κάθε πελάτη, που νοιάζεται για τα μεγάλα κοινωνικά αιτήματα και που λειτουργεί υπεύθυνα απέναντι στο περιβάλλον.

Και υπογράμμισε πως: Με επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών, των εργαζομένων, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος και με δέσμευση να υποστηρίζει τις νέες ιδέες και όσα μας πηγαίνουν μπροστά, η Εθνική Τράπεζα αποτελεί έναν πόλο σταθερότητας που έχει εξελιχθεί σε καταλύτη ανάπτυξης και αυτή τη στιγμή ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της.

Διαβάστε επίσης:

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική και στα ομόλογα των τραπεζών

Εθνική Τράπεζα: Στο 4,5% η απόδοση του ομολόγου, σε ξένους θεσμικούς το 85%

Εθνική Τράπεζα: 2,5 δισ. ευρώ οι προσφορές για το 5ετές ομόλογο – Αντλεί 600 εκατ. ευρώ (upd)