ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο του CNN Greece, Δημήτρη Μαλλά, η κυρία Γαλάτουλα παρατήρησε ότι το τραπεζικό τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια, με την πανδημία να λειτουργεί ως game changer. «Οι καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια».
Αυτό ακριβώς, όπως πρόσθεσε, αποτελεί και το μεγάλο πλεονέκτημα της tbi, η οποία δραστηριοποιείται μέσω των ψηφιακών εργαλείων.
Υποστήριξε δε, ότι τα προϊόντα της τράπεζας αφορούν κυρίως τα καταναλωτικά δάνεια και την υπηρεσία BNPL, δηλαδή το «Βuy Now, Pay Later« (Αγόρασε Τώρα, Πλήρωσε Μετά).
«Οι υπηρεσίας μας βρίσκονται τόσο στα ψηφιακά κανάλια, όσο και στα φυσικά καταστήματα», διευκρίνισε, γνωστοποιώντας τη συνεργασία με 3.000 επιχειρήσεις και 300 e-shop.
«Είμαστε πιο δυνατοί στο e-commerce. Ο τρόπος που δημιουργούμε τα προϊόντα είναι προσιτός για όλους», σχολίασε, επίσης.
«Θέλουμε να είμαστε η καλύτερη επιλογή των πελατών την στιγμή που θα πληρώνουν. Θέλουμε να κατανοούμε τις ανάγκες των πελατών, να δίνουμε την κατάλληλη επιλογή. Προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο customer journey» επεσήμανε, μεταξύ άλλων.
Την ίδια στιγμή, υπογράμμισε ότι «θέλουμε να δίνουμε εξατομικευμένες λύσεις με ταχύτητα».
«Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να δίνουμε χρηματοδότηση, αλλά οι πελάτες να μην αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αποπληρωμή.
Δίνουμε εξατομικευμένες προτάσεις ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν και έτσι, χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης» κατέληξε.
Διαβάστε επίσης:
Η Πειραιώς Financial Holdings στον χρηματιστηριακό δείκτη αειφορίας FTSE4Good
Δοκιμές 6G δικτύων στην Ευρώπη με τη συμβολή της COSMOTE