Αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των τραπεζών στις συναλλαγές τους με το κοινό φέρνουν τα νέα μέτρα για τον COVID.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2021, όσοι συναλλασσόμενοι επιθυμούν να πραγματοποιήσουν, με φυσική παρουσία, συναλλαγή σε τραπεζικό κατάστημα θα πρέπει:

*Να διαθέτουν έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού, ή νόσησης (το τελευταίο έχει ισχύ μόνο για χρονικό διάστημα 6 μηνών) ή

*Εναλλακτικά να διαθέτουν βεβαίωση πρόσφατου αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (μοριακού ή rapid) COVID-19.

Τα παραπάνω έγγραφα θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας των συναλλασσομένων (το οποίο είναι ούτως ή άλλως απαραίτητο για το σύνολο των τραπεζικών συναλλαγών).

*Οι έλεγχοι θα γίνονται κατά την είσοδο με τη διαδικασία που θα καθοριστεί από τις τράπεζες μέλη της ΕΕΤ και θα τελούν σε συνάρτηση με τη γεωγραφική περιοχή και το είδος των παρεχόμενων ανά κατάστημα υπηρεσιών.

Σημειώνεται ότι μη συμμόρφωση των συναλλασσομένων προς τα ανωτέρω θα καταγράφεται στο τηρούμενο από τα καταστήματα βιβλίο συμβάντων και θα αναφέρεται αρμοδίως στις αρχές.

Τέλος, υπενθυμίζεται στους συναλλασσόμενους ότι η καταπολέμηση της πανδημίας προϋποθέτει την τήρηση των μέτρων ασφαλείας από όλους μας.

Ενδείκνυται ως εκ τούτου η χρήση των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης (ΑΤΜ που είναι εγκατεστημένα σε εξωτερικούς χώρους), και των ευρύτατων δυνατοτήτων της ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Διαβάστε επίσης

Τράπεζες: Ποιοι θα ελέγχουν πιστοποιητικά εμβολιασμού και rapid test των πελατών