ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τραπεζικός κολοσσός της Morgan Stanley διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα διαχείρισης πλούτου μεταξύ των ανταγωνιστών της με στόχο να την επεκτείνει από τα 4,5 τρισ. δολάρια σε περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση, που διαχειρίζεται μέχρι στιγμής στα 10 τρισ. δολάρια.
Εκμεταλλευόμενη την φρενίτιδα της Wall Street για την Τεχνητή Νοημοσύνη, η επενδυτική τράπεζα θα λανσάρει μέσα στον μήνα έναν εικονικό βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μορφή chatbot με στόχο να προσελκύσει νέους πελάτες.
Το ρομπότ θα καταγράφει τη συνομιλία των πελατών με τον χρηματοοικονομικό σύμβουλο, θα παρέχει άμεσα πληροφορίες και δεδομένα και θα προτείνει τα επόμενα βήματα.
Σάρωση της Silicon Valley για ΑΙ υπηρεσίες
Πολύ πριν το ChatGPT ξετρελάνει τους χρήστες και τη Wall Street, η Morgan Stanley είχε ήδη προσεγγίσει την εταιρεία πίσω από chatbot, την Open AI, που έχει ενθουσιάσει για τις δυνατότητες που προσφέρει.
Ο Sal Cucchiara, επικεφαλής του τμήματος πληροφορικής της Morgan Stanley για τη μονάδα διαχείρισης πλούτου και επενδύσεων έχει επιδοθεί τα τελευταία χρόνια σε «σάρωση» των νεοφυών επιχειρήσεων της Silicon Valley, οι οποίες θα μπορούσαν να φέρουν πιο κοντά τον τραπεζικό κολοσσό με τις νέες δυνατότητες που ανοίγονται στον κλάδο της τεχνολογίας.
Μία συνάντηση με την Open AI είχε γίνει ήδη τον προηγούμενο χρόνο, πριν ξεκινήσει το ChatGPT να χρησιμοποιείται ευρέως και υπεγράφη συμφωνία για πρόσβαση σε προϊόντα και υπηρεσίες που θα ενίσχυαν την μονάδα διαχείρισης πλούτου.
Με άλλες επενδυτικές τράπεζες να τρέχουν να καλύψουν την απόσταση από τη Morgan Stanley στον κλάδο του wealth management, όπως η JP Morgan που αγόρασε τον περασμένο Μάιο την First Republic για να αποκτήσει πρόσβαση στην πλούσια πελατεία της, η τράπεζα με επικεφαλής τον Τζέιμς Γκόρμαν, απολαμβάνει ήδη την επικράτησή της στον χώρο.
Η νέα υπηρεσία
Για το β’ τρίμηνο του έτους είδε τα καθαρά της έσοδα να εκτοξεύονται κατά 16% και τα περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση κατά 90 δισ. δολάρια.
Τώρα, ύστερα από δοκιμές που έκανε τους προηγούμενους μήνες με 1.000 χρηματοοικονομικούς συμβούλους, διεκδικεί νέους πελάτες προσφέροντας πιο γρήγορες υπηρεσίες χάρη σε ένα chatbot, δηλαδή έναν εικονικό βοηθό, ο οποίος θα διευκολύνει τη διαδικασία και τους στόχους των πελατών κατά τη διάρκεια του ραντεβού τους με τους επενδυτικούς τραπεζίτες.
Εφόσον οι πελάτες το επιθυμούν, ο βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης θα έχει τη δυνατότητα να καταγράφει τη συνομιλία, να κάνει περίληψη της, να συντάσσει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο οποίο θα καταγράφονται τα επόμενα βήματα, θα προγραμματίζει νέα ραντεβού κα θα παρακολουθεί την πορεία των επενδύσεων, ενημερώνοντας παράλληλα για όλα τα οικονομικά δεδομένα που αφορούν τη φορολογία, τις αποταμιεύσεις, τη συνταξιοδότηση ή τη κληρονομιά.
Στην κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης
Οι τράπεζες της Wall Street μπήκαν από νωρίς στην αναζήτηση των νέων υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η JPMorgan διόρισε τον Ιούνιο την Teresa Heitsenrether ως επικεφαλής δεδομένων και ανάλυσης για να ηγηθεί της υιοθέτησης της Τεχνητής Νοημοσύνης από την μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ.
Η Bank of America έχει ήδη την εικονική βοηθό, ονόματι Έρικα, η οποία έχει επικοινωνήσει πάνω από 1 δισ. φορές με πελάτης της τράπεζας από το 2018 έως σήμερα.
Η Moody’s συνεργάζεται ήδη με την OpenAI και τη Microsoft για την ανάπτυξη ενός εικονικού βοηθού, ο οποίος θα εξυπηρετεί πελάτες.
Διαβάστε επίσης:
Goldman Sachs: “Μαχαίρι” στους υπαλλήλους με χαμηλές αποδόσεις – Ετοιμάζει νέες απολύσεις προσωπικού
Morgan Stanley: Γιατί επιμένει στη θετική της άποψη για τις ελληνικές τράπεζες
Goldman Sachs: Τέλος οι short θέσεις στις περιφερειακές τράπεζες από τα hedge funds
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014
- Αθηναϊκός και Novibet ενώνουν τις δυνάμεις τους για την αγωνιστική περίοδο 2024-25
- Στουρνάρας: Πολύ σημαντικό ένας πολίτης να είναι οικονομικά εγγράμματος – Παρουσιάστηκε το «Αλφαβητάρι της οικονομίας για εφήβους»
- Η Novo Nordisk επενδύει σε Νέα Υπερσύγχρονη Μονάδα Παραγωγής