ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρηματιστήριο: Τι συμβαίνει με την μετοχή της Εθνικής, κάτω από μία φορά p/bv Πειραιώς, Eurobank και Αlpha
Έχουμε πολύ λίγο χρόνο, πρέπει να βιαστούμε για να επιστρέψουμε το συντομότερο δυνατόν στην ευρωπαϊκή τραπεζική κανονικότητα, τόνισε προ ολίγου ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, αναφερόμενος στο φλέγον θέμα των «κόκκινων» δανείων, στο οποίο, όπως τόνισε, εξακολουθούμε να απέχουμε σημαντικά από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που είναι κάτω του 5%.
Μιλώντας στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης για την έγκριση της συγχώνευσης με την Grivalia, ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank τόνισε ότι η συγχώνευση είναι αμοιβαία επωφελής λόγω των συνεργιών αλλά και επειδή ενδυναμώνει κεφαλαιακά την τράπεζα κατά 907 εκατ. ευρώ, ενώ της δίνει τη δυνατότητα να μειώσει γρηγορότερα τα Μη Εξυπηρετούμενα Ανοίγματα (NPEs) που έχει στα χαρτοφυλάκιά της
Όπως σημειώθηκε, σύμφωνα με τους τελευταίους στόχους της Eurobank, τα «κόκκινα» δάνεια, που στο τέλος του 2018 ήταν στο 37%, στόχος είναι να μειωθούν στο 16% στο τέλος του 2019 και να έχουν διαμορφωθεί στο 8,8% στο τέλος του 2021.
Την ίδια στιγμή, ο δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας της Eurobank διαμορφώνεται στο 18,7%.
Ερωτηθείς από μέτοχο της τράπεζας αν θεωρεί πως οι συγχωνεύσεις είναι καλύτερες από τα λουκέτα για τις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν δυσκολίες αυτήν τη στιγμή, ο κ. Καραβίας ανέφερε ότι «σαφώς και οι συγχωνεύσεις είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να διασωθεί το παραγωγικό δυναμικό της χώρας», αλλά οι τράπεζες πρέπει να λάβουν ακόμη περισσότερες πρωτοβουλίες, όπως οι σημαντικές πρωτοβουλίες που έχουν ήδη λάβει, π.χ. για να βλέπουν από κοινού τα μεγάλα δάνεια, και οι οποίες έχουν ήδη δώσει αποτελέσματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Τι είπε σε 30 θεσμικούς επενδυτές στην Νέα Υόρκη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκαλυπτικό: Ο Δουζόγλου, τα deals των 116 εκατ. και η Αρχή για το Ξέπλυμα του Μαύρου Χρήματος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυψέλη: Αυτοί είναι οι 3 Τούρκοι που εμπλέκονται στη δολοφονία του 39χρονου ομοεθνή τους τον Νοέμβριο
- Η Ελλάδα ανακοίνωσε τον θαλάσσιο χωροταξικό χάρτη – Τι σημαίνει αυτό για το Αιγαίο
- Τραγωδία στην Εγνατία: «Δεν είδα, δεν κατάλαβα τίποτα», είπε ο οδηγός της νταλίκας – Τα νέα στοιχεία και τα νέα σενάρια
- Οι πιο ακριβές χώρες για στάθμευση – Η θέση της Ελλάδας
