ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο τουρισμός άνοιξε και η Eurobank στηρίζει την προσπάθεια επανεκκίνησης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων προσφέροντας δωρεάν στους πελάτες της περισσότερα από 65 χιλιάδες αεροπορικά εισιτήρια, σε συνεργασία με την AEGEAN, για ελληνικούς προορισμούς.
Με τη συγκεκριμένη ενέργεια η Eurobank –η τράπεζα του τουρισμού- έρχεται να στηρίξει την αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας, βασικός βραχίονας της οποίας είναι η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Και παράλληλα συμβάλλει στην ανάγκη των πελατών της να επιστρέψουν στην κανονικότητα, μετά από την, αντικειμενικά, δύσκολη περίοδο της πανδημίας.
Η προσφορά της τράπεζας προβλέπει τη διάθεση 2 εισιτηρίων μετ’ επιστροφής, ανά πελάτη, που εμπίπτει σε συγκεκριμένες προϋποθέσεις, προκειμένου να ταξιδέψουν σε κάποιον ελληνικό προορισμό.
Συγκεκριμένα το πρόγραμμα αφορά επιλεγμένους πελάτες Personal Banking της Eurobank, οι οποίοι τα τελευταία, προ πανδημίας, χρόνια, έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 συναλλαγή για να κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια ή ξενοδοχείο, χρησιμοποιώντας χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank, που συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης €πιστροφή.
Υπενθυμίζεται ότι η Eurobank με σειρά ενεργειών από την αρχή της πανδημικής κρίσης στηρίζει εμπράκτως τον ελληνικό τουρισμό και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη σημαντικότερη βιομηχανία της χώρας. Η τράπεζα από τον περασμένο Μάιο, έχει ανακοινώσει ευρύ πρόγραμμα διετούς διάρκειας (2020 – 2021) για τη στήριξη του τουρισμού συνολικού ύψους 750 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ συνεχίζει με ενέργειες που αφορούν και ιδιώτες πελάτες, διευρύνοντας το πρόγραμμα υποστήριξης με όσο το δυνατόν περισσότερους κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών.
Αλλά και η AEGEAN συμμετέχει ενεργά στην στήριξη του ελληνικού τουρισμού. Μαζί με τον ΕΟΤ ένωσαν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό με την διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount».
Συγκεκριμένα η αεροπορική εταιρεία προσφέρει έκπτωση στα εισιτήρια που μπορεί να φτάσει και στο 40% και εξαρτάται από τη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στη χώρα προέλευσης του επισκέπτη και τη θερμοκρασία του ελληνικού προορισμού.
Η καμπάνια – με δεδομένο το εξαιρετικό κλίμα της Ελλάδας, αλλά και το πλήθος των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης που θα επισκεφθεί τη χώρα μας- έχει στόχο να στηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλο το χρόνο.
Και όπως έχει δηλώσει ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ η φετινή καμπάνια βασίζεται σε μία πρωτότυπη ιδέα και δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά. Γι’ αυτό όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της AEGEAN.
Διαβάστε επίσης