Μικρής κλίμακας και χωρίς επίπτωση στους πελάτες της είναι σύμφωνα με ανακοίνωση της Εθνικής τράπεζας το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν μέσω καρτών και οι οποίες δεν χρεωθήκαν έγκαιρα από την Τράπεζα.

Αυτό υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΤΕ, διευκρινίζοντας ότι:

«Κατά τη διαδικασία αναβάθμισης των συστημάτων της τράπεζας, σε σχέση με το συναλλακτικό κύκλωμα των μηχανημάτων αποδοχής καρτών (POS), εντοπίστηκε ένα μικρό ποσοστό συναλλαγών συναλλαγές καρτών, οι οποίες δεν αναγνωρίσθηκαν από τα συστήματα εκκαθάρισης της τράπεζας με αποτέλεσμα να μη γίνει έγκαιρα η επεξεργασία των στοιχείων των συγκεκριμένων συναλλαγών.

Από την αρρυθμία αυτή η Εθνική Τράπεζα τονίζει ότι δεν υπήρξε καμία υπερχρέωση ή διπλοχρέωση των κατόχων πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που πραγματοποίησαν συναλλαγές εκείνο το διάστημα. Το αποτέλεσμα ήταν απλά ο κάτοχος της κάρτας να μη δει άμεσα στο λογαριασμό του τη συναλλαγή που πραγματοποίησε και αυτή να χρεωθεί με καθυστέρηση, μετά από μικρό χρονικό διάστημα».

Η Εθνική Τράπεζα επισημαίνει δε ότι :

Το ύψος των συναλλαγών είναι στην πλειοψηφία τους μικρό, με μέσο όρο συναλλαγής τα 20 ευρώ.

Το ποσοστό των συναλλαγών που έχουν επηρεαστεί από την εξαιρετικά περιορισμένη   δυσλειτουργία αφορά  λιγότερο από  το 0,01% επί του συνόλου των συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρχή του έτους στο κύκλωμα των POS σε ετήσια βάση .

Η Εθνική Τράπεζα διαβεβαιώνει το κοινό ότι έχει ήδη έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία του συναλλακτικού κυκλώματος καρτών σε όλες του τις διαστάσεις.