ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τις νέες digital υπηρεσίες προς τους πελάτες της, κυρίως προς τις επιχειρήσεις, παρουσίασε πριν από λίγο η Εθνική Τράπεζα.
Η νέα δέσμη ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων –που εντάσσονται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της τράπεζας και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα- στόχο έχει την απλοποίηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών με ταχύτητα και ασφάλεια.
Με 3,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους πελάτες στα ψηφιακά κανάλια της ΕΤΕ –και 2,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες- η Εθνική Τράπεζα έχει αναβαθμίσει το δίκτυό της και σε μέρες μεγάλου φόρτου εξυπηρετεί 3.000 αιτήματα συναλλαγών ανά λεπτό.
Η νέα digital banking πρόταση της Εθνικής Τράπεζας διευκολύνει τη χρηματοοικονομική λειτουργία κάθε επιχείρησης, βελτιώνοντας και ενισχύοντας συνολικά την εμπορική της δραστηριότητα, παρέχοντας:
• Ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό οικοσύστημα Internet Banking που αυτοματοποιεί και προσφέρει λύσεις τόσο στις καθημερινές ανάγκες συναλλαγών των επιχειρήσεων, όσο και στο σύνολο της αλυσίδας αξίας του πελάτη.
• Δύο νέα online τραπεζικά προϊόντα το «New business customer onboarding» για την online απόκτηση λογαριασμού όψεως σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της τράπεζας και το «Business δάνειο εξπρές» για online επιχειρηματικό δάνειο με όριο έως €35.000, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.
• Εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία που βασίζονται στις τεχνολογίες αιχμής των APIs και open banking, με στόχο την επιχειρησιακή τους βελτιστοποίηση με την παραγωγή αξίας στην εμπορική πολιτική των επιχειρήσεων, την ανάπτυξη των εργασιών τους και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη τους.
«Η Εθνική περνάει στην επόμενη μέρα. Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της ΕΤΕ έχει συμβάλλει στο ταξίδι της εξυγίανσης και της ανάπτυξης» σημείωσε πριν από λίγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής κ. Παύλος Μυλωνάς.
Στόχος της Εθνικής συμπλήρωσε είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, προσφέροντας λύσεις εξατομικευμένες, από τις απλές καθημερινές συναλλαγές, μέχρι την online χρηματοδότηση για κεφάλαιο κίνησης μέχρι 35 χιλιάδες ευρώ, μέσα σε 48 ώρες και την απευθείας σύνδεση των μεγάλων επιχειρήσεων με τα συστήματα της τράπεζας.
«Δημιουργούμε μέλλον μαζί με τους πελάτες μας και θα σας εκπλήξουμε και πάλι, όπως κάναμε δύο χρόνια πριν με τις ψηφιακές υπηρεσίες για τους ιδιώτες πελάτες μας» ανέφερε ο κ. Μυλωνάς.
«Τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες τις σχεδιάσαμε από κοινού με τους πελάτες μας. Είχαμε διάλογο μαζί τους, δουλέψαμε μαζί» σημείωσε ο κ. Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ, τονίζοντας πως «στόχος μας είναι να στηρίξουμε τους πελάτες μας να κάνουν το βήμα στην επόμενη μέρα μέσα από σύγχρονες τεχνολογίες.
Όπως είπε η κα Θεοφιλίδη: η ΕΤΕ έχει μερίδιο 30% στους ενεργούς ψηφιακούς χρήστες και σημείωσε πως, όταν πριν από δύο χρόνια η τράπεζα λάνσαρε καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες για ιδιώτες, η πελατεία της αυξήθηκε κατά 40% μέσα σε 12 μήνες.
Αναφερόμενη δε, στο κατάστημα του μέλλοντος είπε χαρακτηριστικά πως «το πάω τράπεζα αλλάζει » και ο ρόλος της εξυπηρέτησης στο κατάστημα θα είναι συμβουλευτικός μέσα από τους τραπεζικούς συμβούλους.
«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη» υπογράμμισε ο κ. Βασίλης Καραμούζης Γενικός Διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής της ΕΤΕ, και συμπλήρωσε πως οι επιχειρήσεις που έχουν αναπτύξει ψηφιακές υποδομές έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα σε περιόδους κρίσης, εμφανίζουν +25% αύξηση στις πωλήσεις τους και +50% στο περιθώριο κέρδους, σε σχέση με τις εταιρείες που δεν έχουν αναπτύξει ψηφιακά δίκτυα.
«Προσφέρουμε υπηρεσίες κομμένες και ραμμένες στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης» υπογράμμισε ο κ. Καραμούζης.
Ο κ. Γιώργος Μαρίνος, επικεφαλής της Διεύθυνσης Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Εθνικής Τράπεζας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του mononews.gr ανέφερε πως «οι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν και τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας σε ό,τι αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους». Και συμπλήρωσε: «Είμαστε δίπλα τους για να τις εκπαιδεύσουμε. Είναι μονόδρομος οι ψηφιακές υπηρεσίες για να μην μείνουν πίσω οι μικρές επιχειρήσεις».
Ο Group CΟO, Στράτος Μoλυβιάτης, ανέφερε συγκεκριμένα: «Σήμερα έχουμε καταφέρει να παρουσιάσουμε μια ολοκληρωμένη και συμμετρική ψηφιακή πρόταση και για τους ιδιώτες και για τις επιχειρήσεις με κορυφαία χαρακτηριστικά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδo. Έχουμε δημιουργήσει μια πλήρη ψηφιακή πλατφόρμα, που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται από περίπου 2,3 εκατομμύρια πελάτες, και υποστηρίζει πάνω από 8 χιλιάδες χρήστες, 60 χιλιάδες κλήσεις και 3.000 “εγχρήματες” συναλλαγές ανά λεπτό, τις ημέρες με μεγάλο φόρτο. Είναι ο μεγαλύτερος εξυπηρετούμενος όγκος στην ελληνική αγορά». Ο κ. Μολυβιάτης προανήγγειλε τέλος νέα λανσαρίσματα μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021, με στόχο πάντα «την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της Εθνικής τράπεζας και τη διατήρηση της κορυφαίας θέσης στην ψηφιακή τραπεζική».
Παραδοσιακές τραπεζικές Εργασίες
1. Μεταφορές χρημάτων:
Η πιο βασική τραπεζική εργασία που κάθε επιχείρηση πραγματοποιεί πολλές φορές το μήνα. Μεταφορές χρημάτων σε όλες τις Τράπεζες εσωτερικού και εξωτερικού, εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εύκολα, γρήγορα, μέσα από ένα φιλικό ψηφιακό περιβάλλον.
2. Πληρωμές λογαριασμών
Πληρωμή προμηθευτών και λογαριασμών της επιχείρησης με τη χρήση μηχανής «έξυπνης» αναζήτησης ή με την εύρεση της πληρωμής από τις ομαδοποιημένες κατηγορίες συναλλαγών.
3. Πληρωμές εισαγωγών
Πληρωμή τιμολογίων εισαγωγών με άμεση αποστολή εμβασμάτων χωρίς καμία συνδρομή ή πρόσθετο εξοπλισμό μέσα από την εξειδικευμένη πλατφόρμα Trade Finance της Εθνικής Τράπεζας.
4. Μισθοδοσίες
Πληρωμή μισθοδοσίας με χρήση αρχείου ή με λίστα που δημιουργείται μέσα στο περιβάλλον του Internet Banking και αποθηκεύεται για εύκολη χρήση κάθε μήνα.
5. Εγκριτικές ροές
Αναβαθμισμένο σύστημα εγκρίσεων ώστε κάθε επιχειρηματίας να έχει τη δυνατότητα να καθορίζει διακριτά τα όρια ανά θέση εργασίας είτε για την καταχώριση των συναλλαγών είτε για την έγκρισή τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο επιχειρηματίας πετυχαίνει τον απόλυτο έλεγχο της ροής των χρημάτων.
6. Online αίτημα εκταμίευσης
Με την υπηρεσία Loan Disbursement, ο επιχειρηματίας μπορεί να υποβάλλει, μέσω Internet Banking, αίτημα εκταμίευσης των επιχειρηματικών δανείων και να επιβεβαιώσει άμεσα την πίστωση των χρημάτων στο λογαριασμό της επιχείρησης.
7. Online legalization
Η νέα αυτή λειτουργικότητα δίνει τη δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων για την ανανέωση και την τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησης με επισύναψη ψηφιοποιημένων δικαιολογητικών εγγράφων χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε τραπεζικό κατάστημα.
8. Online repayment
Αποπληρωμή με μια μόνο ηλεκτρονική συναλλαγή των οφειλών για όλες τις επιχειρηματικές χρηματοδοτήσεις χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα.
9. Push notifications
Αποστολή ενημέρωσης (notification) στο κινητό τηλέφωνο για οποιαδήποτε συναλλαγή πραγματοποιείται από και προς τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς. Άμεσα και κάθε ώρα της ημέρας για απόλυτο έλεγχο.
4 ONLINE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
1. New business customer onboarding
Η Εθνική Τράπεζα καινοτομεί και δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δεν είναι πελάτες της να αποκτήσουν online λογαριασμό όψεως και πρόσβαση στο Internet Banking. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή, ολοκληρώνεται σε 4 βήματα και δεν απαιτεί επίσκεψη σε κατάστημα.
2. Άνοιγμα Λογαριασμού Όψεως
Για τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες που είναι ήδη πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, προσφέρεται η δυνατότητα να ανοίξουν νέο λογαριασμό όψεως αποκλειστικά online χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε τραπεζικό κατάστημα.
3. Business express loan
Για τις επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη από ρευστότητα, προσφέρεται επιχειρηματικό δάνειο αποκλειστικά με μία online απλή διαδικασία αίτησης, υπογραφής, υποβολής και κίνησης.
Το προϊόν αφορά σε χρηματοδότηση με παροχή ορίου ποσού από €6.000 έως €35.000
4. POS & e-Commerce
Για πρώτη φορά, προσφέρεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις στην αποδοχή και εκκαθάριση συναλλαγών με κάρτες να αποκτήσουν τερματικά POS καθώς και ολοκληρωμένες λύσεις e-commerce και Key2Pay.
Η επιλογή τερματικού και υπηρεσιών, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης πραγματοποιείται online και εντός λίγων ωρών, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει για την υπογραφή της σύμβασης και την παραλαβή του τερματικού στην έδρα της επιχείρησης.
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Δημιουργία εφαρμογών με χρήση τεχνολογιών APIs και Open Banking, που λειτουργούν μέσα από τις υφιστάμενες ροές της επιχείρησης με τα υπάρχοντα συστήματα λογισμικού χωρίς να απαιτούνται ειδικές γνώσεις ή πρόσβαση σε εξειδικευμένα συστήματα
Ανοιχτή τραπεζική (Open Banking): Η Εθνική Τράπεζα διαθέτει σήμερα την κορυφαία Open Banking πλατφόρμα της Ευρώπης, το developer portal.
Είναι μια υπηρεσία ανοιχτή και ελεύθερα προσβάσιμη από τους πελάτες και τους συνεργάτες, αλλά και από οποιονδήποτε τρίτο θέλει να πειραματιστεί συνδέοντας το λογισμικό της επιχείρησης με τις υποδομές της τράπεζας για fintech λύσεις και υπηρεσίες.
Επιτρέπει την προσφορά ψηφιακών υπηρεσιών νέας γενιάς με δυνατότητες ενσωματωμένες στο εμπορικό λογισμικό των επιχειρήσεων σε περιοχές όπως:
– η online παρακολούθηση των λογαριασμών και των εισπράξεων
– ο προγραμματισμός και η απλοποίηση των πληρωμών
– η αυτοματοποίηση της συμφωνίας του λογιστηρίου
– η απλοποίηση της διαχείρισης των παραστατικών
και άλλα
Αξιοποιώντας μάλιστα τη σύγχρονη νομοθεσία, οι υπηρεσίες αυτές επιτρέπουν στους πελάτες της Εθνικής Τράπεζας την πρόσβαση όχι μονό στους λογαριασμούς τους στην Εθνική Τράπεζα αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη τράπεζα.
Η πρόταση απευθύνεται όχι μόνο σε επιχειρήσεις που είναι πελάτες της τράπεζας, αλλά και σε εταιρείες που αναπτύσσουν τεχνολογικές υπηρεσίες και προϊόντα στο χρηματοοικονομικό τομέα, σε system και software integrators που κατασκευάζουν custom λύσεις για τους πελάτες τους αλλά και σε νεοφυείς εταιρίες που πειραματίζονται με νέες ιδέες.
Υποστήριξη πελατών στη δημιουργία των δικών τους καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται στη δική τους πελατειακή βάση με λύσεις όπως είναι:
Digital on boarding: Εγγραφή νέων χρηστών σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δίνοντας τη δυνατότητα στους εταιρικούς πελάτες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία της Εθνικής Τράπεζας προκειμένου να διευκολύνουν και να απλοποιήσουν την πρόσβαση νέων χρηστών στις δικές τους ψηφιακές υπηρεσίες.
Identity management: Διαχείριση χρηστών στις online πλατφόρμες των πελατών και των συνεργατών με στόχο την απλοποίηση της δημιουργίας ψηφιακών υπηρεσιών.
Λύσεις συλλογής και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων: Εστιάζουν στην ευκολία χρήσης ενώ προσφέρουν μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία.
Ψηφιακά πιστοποιητικά: Δυνατότητα αξιοποίησης της τεχνολογία και των δεδομένων της Τράπεζας για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων από τους ίδιους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους.
Εκσυγχρονισμός κάθε είδους σύναψης σχέσεων ή συμβάσεων με την Εθνική Τράπεζα: Απλοποίηση όλων σχεδόν των online διαδικασιών, καλύπτοντας σημαντική γκάμα επιχειρηματικών αναγκών και αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία χρήσης.
Ολοκληρωμένη λύση για το e-commerce: Υποστηρίζει όχι μόνο πληρωμές μέσω καρτών αλλά και άμεσες πληρωμές μέσω λογαριασμών, online χορήγηση καταναλωτικών δανείων, loyalty σχήματα και υπηρεσίες digital wallets.
Λύσεις στον τομέα πληρωμών: Ακολουθώντας τις τάσεις που αναδύονται στον κόσμο, προσφέρονται λύσεις που υποστηρίζουν την λειτουργία των φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων των επιχειρήσεων.
Διαβάστε επίσης:
Εθνική Τράπεζα: Το παρασκήνιο πίσω από το Frontier και ένα placement 20% υπό αίρεση
Εθνική Τράπεζα: Στις 30 Ιουλίου η Γενική Συνέλευση – Τα θέματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- NASA: Το Parker Solar Probe πλησιάζει στο κοντινότερο σημείο από τον Ήλιο την παραμονή των Χριστουγέννων
- BriQ Properties: Τα όρια διακύμανσης για τη μετοχή στις 27 Δεκεμβρίου
- Βρετανία: Επέλεξε το παρεκκλήσι ενός νοσοκομείου για τη Χριστουγεννιάτική ομιλία του
- Συρία: Τρεις υγειονομικοί κατέθεσαν πως δέχθηκαν πιέσεις από το καθεστώς Άσαντ για να αρνηθούν τη χρήση χημικών όπλων