Νέα ανακοίνωση σχετικά με την εξυπηρέτηση των καταθετικών πελατών της Olympus Bank εξέδωσε η Εθνική Τράπεζα.

Ολόκληρη η ανακοίνωση

1

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Εθνικής Τράπεζας το Σάββατο 04.02.23 και με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των δικαιούχων λογαριασμών καταθέσεων της Olympus Bank η ΕΤΕ ενημερώνει εκ νέου ότι:

Η εκτιμώμενη Ημερομηνία Έναρξης Εξυπηρέτησης των Δικαιούχων από το δίκτυο καταστημάτων και το ψηφιακό δίκτυο της Εθνικής Τράπεζας είναι η Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων Δικαιούχων, η Εθνική Τράπεζα υπενθυμίζει ότι έχει προβεί στις ακόλουθες ενέργειες:

– Ειδική Γραμμή Τηλεφωνικής Επικοινωνίας τίθεται σε λειτουργία από τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου στις 9.00 π.μ. Από την ώρα αυτή και για όσο διάστημα χρειαστεί, οι Δικαιούχοι μπορούν να καλούν στον αριθμό 210-4848300 για να εξυπηρετηθούν από στελέχη της Εθνικής Τράπεζας

Παράλληλα, επεκτείνεται το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας στις πόλεις της Δράμας, Αλεξανδρούπολης και Ορεστιάδας για την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων πελατών και μόνο, μέχρι τις 5 μ.μ. καθημερινά, ούτως ώστε να μπορούν να προσέλθουν σε αυτά εκτός κανονικού ωραρίου λειτουργίας και με λιγότερο φόρτο εργασίας.

Η ΕΤΕ σημειώνει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την απρόσκοπτη, ταχύτερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δικαιούχων.

Διαβάστε επίσης

Η Εθνική Τράπεζα αναλαμβάνει τη μεταφορά των καταθέσεων της Olympus Bank