• Τράπεζες

    Ελληνική Τράπεζα: Καινούρια και αναβαθμισμένα σημεία εξυπηρέτησης φέρνουν την καινοτομία

    • NewsRoom

    Μιχάλης Λούης


    Η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και επενδύει στη μετάβαση προς την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας καταστήματα εξοπλισμένα αποκλειστικά με αυτόματες μηχανές ανάληψης και κατάθεσης (ΑΤΜ) σε στρατηγικά σημεία σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο. Οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν άμεση πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες 24/7, με απόλυτη ευελιξία και ασφάλεια.

    Τα νέα καταστήματα βρίσκονται:

    Λευκωσία: City Center στη Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ’ 56

    Λεμεσός: Αγίας Φυλάξεως στην οδό Αγίας Φυλάξεως 296 και Γλάδστωνος στην οδό Γλάδστωνος 97

    Λάρνακα: Ζήνωνος Κιτιέως στην οδό Ζήνωνος Κιτιέως 2

    Πάφος: Γεροσκήπου στη Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ’ 37

    Στα νέα αυτά καταστήματα, οι συναλλαγές γίνονται πιο γρήγορα και πιο απλά, χάρη στη χρήση των προηγμένων ΑΤΜ της Ελληνικής Τράπεζας, που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών, όπως:

    • Δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών σε πραγματικό χρόνο 
    • Καταθέσεις επιταγών
    • Έλεγχο του υπολοίπου και των τελευταίων 10 συναλλαγών (με τη χρήση κάρτας) 
    • Μεταφορά χρημάτων μεταξύ συνδεδεμένων λογαριασμών με την κάρτα
    • Αλλαγή κωδικού PIN
    • Ενεργοποίηση των ειδοποιήσεων SMS για έλεγχο της δραστηριότητας του λογαριασμού 

    Επιπλέον, τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες μπορούν να διενεργήσουν καταθέσεις μεγάλου όγκου χαρτονομισμάτων και κερμάτων στις μηχανές Cash 360 (Cash & Coins), με μια πολύ απλή διαδικασία, αρκεί ο πελάτης να εγγραφεί στην υπηρεσία για να του παραχωρηθούν σχετικοί κωδικοί πρόσβασης. 

    Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας ή να διευθετήσουν ένα ραντεβού μέσω του «Book A Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999.

    Η Ελληνική Τράπεζα βλέποντας μπροστά, εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας το  παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε το ψηφιακό (digital), όπου απαιτείται συνεχής επένδυση σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, στοχεύοντας στη διαρκή αναβάθμιση των προϊόντων και της εξυπηρέτησης του πελάτη. 

    Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com ή μιλήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών καλώντας το 8000 9999.

    Διαβάστε επίσης: 

    Ελληνική Τράπεζα: Βραβεία Νεανικής Επιχειρηματικότητας «Γε’ νέο Επιχειρείν» 2024 για 7η συνεχή χρονιά

    Goldman Sachs για Ελληνικές τράπεζες: Χαμηλώνει ο πήχης στις τιμές στόχους

    IRIS: Πώς η έκρηξη των συναλλαγών ρίχνει τις προμήθειες στα εμβάσματα



    ΣΧΟΛΙΑ