«Έχουμε τα εργαλεία για να αναγνωρίσουμε τους ευάλωτους πελάτες και να τους προσφέρουμε τις σωστές λύσεις. Έχουμε τα μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά, όμως είμαστε σε πολύ καλό σημείο», τόνισε ο κ. Ερνέστος Παναγιώτου, General Manager Transformation, Strategy & International Activities της Εθνικής Τράπεζας στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Ο κύριος Παναγιώτου συμμετείχε στην εκδήλωση «Responding to the New Reality in Financial Services: Efficiency & Effectiveness in The World of Technological Disruption, Inflation & Volatility», που συντόνισε ο κ. Βασίλης Αντωνιάδης Managing Director & Senior Partner, Financial Institutions Regional Leader BCG, ο οποίος και τόνισε πως «ο τραπεζικός κλάδος είναι σημαντικός για την οικονομία, είναι το οξυγόνο που χρειαζόμαστε. Ακούμε ευκαιρίες, να ακούμε και να καταλαβαίνουμε και τις ανάγκες του καταναλωτή».

1

Ο κ. Ερνέστος Παναγιώτου, μιλώντας για τις τράπεζες τόνισε πως «οι ελληνικές συστημικές τράπεζες έχουν αυστηρό επόπτη. Στην περίπτωση των ελληνικών τραπεζών και λόγω κρίσης είχαμε στενή παρακολούθηση. Έχει συμβάλλει στην εξυγίανση των ισολογισμών, στη ρευστότητα, που σε τέτοια εποχή έχουν τη σημασία τους».

Σχετικά με την εξέλιξη των υπηρεσιών, ο κ. Παναγιώτου ανέφερε πως «για μας μετασχηματισμός είναι ένας νέος τρόπος δουλειάς, συνεργασίας, ώστε όταν έρχονται πράγματα που είτε τα περιμέναμε είτε όχι όπως ο covid, να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τις νέες συνθήκες. Έχοντας στο μυαλό μας τις ανάγκες των πελατών μας και το πώς μπορούμε να τις εξυπηρετήσουμε».

Στην ίδια συζήτηση, ο κ. Τάσος Πανούσης, Διευθύνων Σύμβουλος της doValue και αντιπρόεδρος της Hellenic Loan Servicers Associatiation, σημείωσε πως «σε ένα περιβάλλον μεγάλων προκλήσεων είναι επιτακτική η ανάγκη οι εταιρίες διαχείρισης να υιοθετήσουν μία στρατηγική που θα οδηγήσει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της λειτουργίας τους.

Στη doValue ακολουθώντας αυτό το μοντέλο διπλής κατεύθυνσης εστιάσαμε σ’ αυτούς τους δύο πυλώνες και προσαρμόσαμε τις δραστηριότητές μας, κατά τρόπο ώστε να επιτυγχάνονται οι βασικοί επιχειρηματικοί μας στόχοι. Η αύξηση της αποτελεσματικότητας μπορεί να γίνει μέσα από την χρήση τεχνολογικών και καινοτόμων εργαλείων όπως, η ανάλυση δεδομένων (data analytics), αναβαθμισμένα μοντέλα CRM, Campaign management εργαλεία αλλά και την εφαρμογή προσωποποιημένων βιώσιμων λύσεων ρύθμισης και νέων προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των οφειλετών μας.

Μεγάλης σημασία έχει η υιοθέτηση αυτοματοποιημένων εργαλείων παρακολούθησης της πορείας των χαρτοφυλακίων μας που μας δίνουν την δυνατότητα να προβαίνουμε σε διορθωτικές κινήσεις όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο. Από την άλλη πλευρά κύριο μέλημα είναι η αύξηση της αποδοτικότητάς μας, μέσα από την απλοποίηση και ψηφιοποίηση των εργασιών μας».

Διαβάστε επίσης:

Εθνική Τράπεζα: Παραιτήθηκε πριν από λίγο η Φωτεινή Ιωάννου