ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το 1 δις ευρώ θα προσεγγίσουν οι εκταμιεύσεις της Eurobank προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις φέτος και όπως χαρακτηριστικά σημειώνει μιλώντας στο mononews.gr ο κ. Δημήτρης Οικονόμου, επικεφαλής της Γενικής Διεύθυνσης Small Business Banking της Eurobank.
Είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τους επιχειρηματίες πελάτες μας, τους ενημερώνουμε και τους συμβουλεύουμε για τις δυνατότητες που τους δίνουν οι digital υποδομές μας και τα κανάλια μας για την απρόσκοπτη εξυπηρέτησή τους τώρα που η covid εποχή απαιτεί να μπορείς να κάνεις δουλειές τηρώντας πρωτόκολλα και αποστάσεις. Από την πρώτη στιγμή σταθήκαμε δίπλα τους να τους καθοδηγήσουμε για να ενταχθούν στα μέτρα στήριξης, τα λεγόμενα moratoria.
Στόχος μας ήταν εξ αρχής να τους βοηθήσουμε ώστε να αμβλύνουν τις συνέπειές της πανδημίας στις εργασίες τους και να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες και βεβαίως κινηθήκαμε πολύ γρήγορα και αξιοποιούμε τα πολύ σημαντικά κρατικά προγράμματα ενίσχυσης της ρευστότητας των επιχειρήσεων σε συνεργασία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα αλλά και προγράμματα με Ευρωπαϊκούς φορείς διασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη χρηματοδότηση των ΜμΕ πελατών μας με ιδιαίτερα ελκυστικούς όρους, τόσο σε επίπεδο εξασφαλίσεων όσο και σε επίπεδο τιμολόγησης.
«Οι πελάτες μας γνωρίζουν ότι η τράπεζα είναι στο πλευρό τους. Τους βοηθάμε να αναπτύξουν τις εξαγωγές τους και την επιχειρηματική τους δικτύωση μέσα από τις πλατφόρμες του exportgate και του trade club, να βελτιώσουν την λειτουργική τους αποτελεσματικότητα μέσα από εργαλεία όπως το business check up και τους δίνουμε την δυνατότητα να αυξήσουν τις εργασίες τους και να καλύψουν ανάγκες πέρα από τα στενά τραπεζικά πλαίσια μέσα από την συμμετοχή τους σε επιχειρηματικά οικοσυστήματα όπως το Business Banking Τουρισμός και το Business Banking Μεταποίηση. Επενδύουμε συνεχώς και προσαρμόζουμε το μοντέλο μας για να μπορούμε να προσφέρουμε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, corporate υπηρεσίες, στις οποίες μέχρι σήμερα δεν είχαν πρόσβαση», αναφέρει ο κ. Οικονόμου.
Μέσα στη δίνη της πανδημίας, με το lockdown να ακινητοποιεί την οικονομική δραστηριότητα σχεδόν τρεις μήνες, η Eurobank κινητοποιήθηκε άμεσα, προσαρμόστηκε στις νέες συνθήκες και έδωσε έμφαση σε όλα τα εναλλακτικά κανάλια εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Όπως εξηγεί ο ίδιος, αναδείξαμε την υπηρεσία V-banking και ήδη 10.000 επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και έχουν τον επιχειρηματικό τους σύμβουλο να τους κατευθύνει όποτε τον χρειαστούν και να πραγματοποιούν on line τις τραπεζικές τους εργασίες. «Είναι ένα κανάλι που το αξιοποιήσαμε για την διενέργεια ηλεκτρονικά όλων των συναλλαγών μίας επιχείρησης και φυσικά έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε μέσω αυτού και περισσότερους πελάτες».
Μέσω των καναλιών του e- banking οι πελάτες μας μπορούν να λαμβάνουν κωδικούς για να συνδεθούν στα ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης, να προχωρούν σε εισαγωγές, να εκδίδουν κάρτες χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στα καταστήματά μας. Η εξυπηρέτησης τους είναι άμεση και με ασφάλεια για το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών τους. Μέσω του payment link μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικές πωλήσεις. «Τους στέλνουμε ακόμα και καρνέ επιταγών στον χώρο τους» λέει ο κ. Οικονόμου και συνεχίζει: Αξιοποιήσαμε όλα τα ηλεκτρονικά δίκτυα για να μην χρειάζεται η φυσική παρουσία του πελάτη.
«Σε οποιεσδήποτε συνθήκες, ακόμα και σε ενδεχόμενο –που το απευχόμαστε όλοι- ενός νέου lockdown, μπορούμε να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε με ταχύτητα και ασφάλεια κάθε συναλλαγή τους.
«Τους ενημερώσαμε από την πρώτη στιγμή για τα μέτρα στήριξης , τα λεγόμενα moratoria όπως για την δυνατότητα αναστολής καταβολής δόσεων κεφαλαίου δανείων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για την επιδότηση των τόκων την αναστολή πληρωμής των επιταγών, για όλες δηλαδή τις αμυντικές κινήσεις που είχαν στη διάθεση τους ώστε να αμβλύνουν τις συνέπειες της πανδημίας στην ρευστότητά τους και να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στις νέες αυτές ιδιαίτερες συνθήκες. Πρόσθετα μέτρα λάβαμε για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και βεβαίως συμμετέχουμε στο πρόγραμμα Γέφυρα. Πλησίασε τις 30.000 ο αριθμός των πελατών μας που αξιοποίησαν τα παραπάνω μέτρα », λέει ο κ. Οικονόμου.
«Η Eurobank κινήθηκε με μεγάλη ταχύτητα, σε πολλές περιπτώσεις ταχύτερα από τον ανταγωνισμό και σε επίπεδο εγκρίσεων και εκταμιεύσεων στα προγράμματα του ΤΕΠΙΧ ΙΙ και της Εγγυοδοσίας, διότι είχαμε προετοιμάσει το δίκτυο μας, τους ανθρώπους μας, ώστε να κινηθούν γρήγορα και να ενημερώσουν και καθοδηγήσουν την πελατεία μας.
-Ηδη 2.500 επιχειρήσεις πελάτες μας έχουν χρηματοδοτηθεί μέσω των προγραμμάτων του ΤΕΠΙΧ ΙΙ και της Α φάσης της Εγγυοδοσίας με ποσά που προσεγγίζουν τα 400εκατ ευρώ.
«Είμαστε έτοιμοι για τη Β φάση του ταμείου Εγγυοδοσίας, που θα ξεκινήσει μέσα στον Οκτώβριο και για το νέο πρόγραμμα του ΤΕΠΙΧ 95-5 που ξεκινάει άμεσα και εκτιμώ ότι θα ικανοποιήσουμε τα αιτήματα για περισσότερες από 4.500 επιχειρήσεις. Δηλαδη μέσα από τις δύο φάσεις των προγραμμάτων ο στόχος μας είναι να χρηματοδοτήσουμε περισσότερες από 7.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Οικονόμου.
Και φυσικά, συνεχίζει, η Eurobank από την πρώτη στιγμή, όπως ανέφερα παραπάνω ανακοίνωσε στοχευμένη δέσμη μέτρων για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Είμαστε η τράπεζα του τουρισμού και μέσα στην κρίση τον στηρίζουμε.
Η επόμενη μέρα της επιχειρηματικότητας
«Στην Eurobank όπως γνωρίζετε στηρίζουμε την επιχειρηματικότητα από την γέννηση της ιδέας μέσα από τους κύκλους των προγραμμάτων του egg και τους νέους επιχειρηματίες με μικροπιστώσεις σε συνεργασία με την AFI μέχρι τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Μας ενδιαφέρει και μας προβληματίζει η επόμενη μέρα της επιχειρηματικότητας» λέει ο κ. Οικονόμου και συνεχίζει:
«Αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι οι πελάτες μας χρειάζονται συμβουλευτική τραπεζική σε όλα τα επίπεδα.
»Για το λόγο αυτό εκπαιδεύουμε διαρκώς τους επιχειρηματικούς συμβούλους μας, ώστε να κατανοούν τις ανάγκες των πελατών μας και να τους καθοδηγούν αποτελεσματικά με τα κατάλληλα εργαλεία
»Προσφέρουμε υπηρεσίες όπως είναι το πρόγραμμα business check up. Μέσα από αυτήν την υπηρεσία οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να αντιληφθούν ποιες είναι οι ανάγκες τους σε κεφάλαιο κίνησης, να ανιχνεύσουν τη θέση τους στην αγορά, να συγκρίνουν την επιχείρηση τους με άλλες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις στη γεωγραφική τους περιοχή. Και μπορούν να βελτιώσουν τη θέση τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και να γνωρίζουν έγκαιρα κατά πόσο είναι επιλέξιμες στα διάφορα επιδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα».
Επιχειρηματικά οικοσυστήματα
«Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην ανάπτυξη επιχειρηματικών οικοσυστημάτων, για να βοηθήσουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να καλύψουμε τις ανάγκες τους σε όλα τα επίπεδα, πέρα από τις τραπεζικές εργασίες.
Τέτοια οικοσυστήματα που έχουμε αναπτύξει με επιτυχία είναι το Business Banking Τουρισμός, το Business Banking Μεταποίηση, το Business Banking e- commerce.
Οικοσυστήματα που είναι προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις της εποχής, προσφέροντας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας με ευνοϊκούς όρους.
«Βοηθάμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στη νέα εποχή. Πιστεύουμε στο μέλλον των επιχειρηματικών οικοσυστημάτων και προσφέρουμε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις corporate υπηρεσίες, υψηλού επιπέδου στις οποίες μέχρι σήμερα δεν είχαν πρόσβαση», τονίζει ο κ. Οικονόμου.
Στην Eurobank θέλουμε ο πελάτης μας να μας βλέπει ως partner. Αντιλαμβανόμαστε ότι μας χρειάζεται στο πλευρό του, ιδιαίτερα τώρα που κυριαρχεί το άγχος για τη διαχείριση των προβλημάτων της πανδημίας. Που ανησυχεί για το μειωμένο τζίρο, την πτώση της κερδοφορίας του, που νιώθει ανασφάλεια για το μέλλον, καταλήγει ο κ. Οικονόμου.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike