• Τράπεζες

    Χριστίνα Θεοφιλίδη (ΕΤΕ): Κάτω από 50 ευρώ 8 στις 10 συναλλαγές στα σούπερ μάρκετ – Αλλάζει ο τρόπος εξυπηρέτησης των συνταξιούχων

    Χριστίνα Θεοφιλίδη. Τραπεζικό στέλεχος


    Οι 8 στις 10 συναλλαγές που πραγματοποιούνται σήμερα σε σούπερ μάρκετ, φούρνους, φαρμακεία κλπ. γίνονται ανέπαφα με χρεωστικές κάρτες.

    Αυτό λέει, μιλώντας στο mononews.gr, η κ. Χριστίνα Θεοφιλίδη, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας και σημειώνει πως καθώς αυξήθηκε στα 50 ευρώ το ύψος των ανέπαφων συναλλαγών, παρατηρήθηκε ανάλογη αύξηση και στο ύψος της μέσης συναλλαγής που πραγματοποιείται στα σούπερ μάρκετ, με το ποσό να διαμορφώνεται ανά συναλλαγή στα 40 με 45 ευρώ, με το 50% των πελατών να πληρώνει με χρεωστική κάρτα.

    «Το 78% των συναλλαγών γίνεται με ανέπαφες πληρωμές και αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά σε ευρωπαϊκό επίπεδο», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Την ίδια ώρα η Εθνική Τράπεζα υλοποιεί καινοτόμες digital υπηρεσίες προκειμένου να διευκολύνει όλο το πλέγμα των συναλλαγών της πελατείας της. Και επειδή τον Μάρτιο σε κάποια καταστήματα της ΕΤΕ δημιουργήθηκε «συνωστισμός» κατά την πληρωμή των συντάξεων, η Εθνική  έχει λάβει πρωτοβουλίες για να μην επαναληφθούν και τον Απρίλιο οι ίδιες εικόνες. Όπως λέει η κ. Θεοφιλίδη, το θετικό είναι ότι οι πληρωμές των συντάξεων θα «σπάσουν» σε δύο μέρες –ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΜΚΑ- και θα γίνουν νωρίτερα.

    Ωστόσο στα καταστήματα που προκλήθηκε συνωστισμός, υπάρχει σχέδιο για καλύτερη εξυπηρέτηση και διαχείριση της πελατείας. Συγκεκριμένα θα δίνεται αριθμός προτεραιότητας σε όσους περιμένουν εκτός του καταστήματος, από οθόνες θα «βλέπουν» το νούμερο που εξυπηρετείται και σεκιούριτι της τράπεζας θα φροντίζουν να τηρούνται οι αποστάσεις.

    Τηρούμε τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ για την ασφάλεια των εργαζομένων και της πελατείας μας, λέει η κ. Θεοφιλίδη και συμπληρώνει:  Όταν έχουμε πληρωμές συντάξεων παρατηρείται αύξηση κατά 50% της πελατείας, με το  80% των συνταξιούχων να θέλει ενημέρωση του βιβλιαρίου, μία συναλλαγή που «ταλαιπωρεί» τα καταστήματα.

    «Το επόμενο διάστημα, η ενημέρωση θα γίνεται με statement, που θα το λαμβάνουν οι συνταξιούχοι ταχυδρομικά  στο σπίτι τους», λέει.

    Ακόμα όπως λέει η κ. Θεοφιλίδη, τις μέρες της καραντίνας περισσότεροι από 50.000 πελάτες της Εθνικής ενεργοποίησαν τους κωδικούς του internet banking, τους οποίους είχαν και δεν χρησιμοποιούσαν. Και ταυτόχρονα η ΕΤΕ έχει δημιουργήσει μικρά βιντεάκια που καθοδηγούν τους πελάτες για να πραγματοποιούν ιντερνετικά τις συναλλαγές τους.

    Στην  Εθνική «στις σημερινές πρωτόγνωρες συνθήκες παραμένουμε προσηλωμένοι σε τρεις άξονες, λέει η κ. Θεοφιλίδη:

    – Να χρηματοδοτήσουμε τις επιχειρήσεις μέσω των προγραμμάτων  που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση και η υλοποίηση των οποίων ξεκινά.

    – Να εξυπηρετούμε  την πελατεία μας διαφυλάσσοντας και την υγεία τους.

    – Να αυξήσουμε τη δυνατότητά τους να πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω των ψηφιακών καναλιών.



    ΣΧΟΛΙΑ