Το επιχειρηματικό της πλάνο για την περίοδο 2021-2023 παρουσίασε η Attica Bank, κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το 2020.

Ειδικότερα, η Attica Bank αναφέρει:

Σε εφαρμογή της στρατηγικής της, η Attica Bank υιοθέτησε τις αρχές του sustainable banking ενώ το Επιχειρηματικό της Σχέδιο αναπτύσσεται με βάση τα κριτήρια περιβάλλοντος, κοινωνικής συνοχής και διακυβέρνησης (‘ESG’).

Η ένταξη της προστασίας του περιβάλλοντος στην εταιρική της κουλτούρα και η υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών περιβαλλοντικής διαχείρισης, αποτελούν στρατηγικές προτεραιότητες μέγιστης κοινωνικής ευθύνης που διαμορφώνουν τις συνθήκες για την προσέλκυση νέων κεφαλαίων από επενδυτικούς οίκους που αξιολογούν τα κριτήρια «Environmental Social and Corporate Governance» (ESG) για τη διαμόρφωση τους επενδυτικού τους χαρτοφυλακίου. Οι κύριοι στρατηγικοί τομείς στους οποίους θα εστιάσει η Τράπεζα την επόμενη τριετία είναι το τρίπτυχο Περιβάλλον, Ενέργεια, Υποδομές καθώς επίσης, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι επιστήμονες.

Η στρατηγική της Attica Bank για την περίοδο 2021-2023, συνοψίζεται στα κάτωθι σημεία:

-Στο διπλασιασμό του ενεργητικού της Τράπεζας μέσω της αύξησης των χορηγήσεων στους κλάδους των υποδομών/κατασκευών, της ενέργειας και του περιβάλλοντος. Στόχος είναι η χρηματοδότηση του οικοσυστήματος ενός έργου καθώς και των ελεύθερων επαγγελματιών που εμπλέκονται στην υλοποίηση του.

-Στην περαιτέρω ενίσχυση της καταθετικής βάσης μέσω ανταγωνιστικής τιμολόγησης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων παροχής ψηφιακών υπηρεσιών προς το ευρύ κοινό, συμπεριλαμβανομένου και του δικτύου των ΑTMs.

-Στη διεύρυνση των υφιστάμενων πηγών εσόδων. Η Τράπεζα προσδίδει ιδιαίτερη έμφαση στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών, όπως η επέκταση της στον τομέα των τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων σε συνεργασία με τις εταιρίες του Ομίλου Interamerican.

-Στον πρακτικά, μηδενισμό των ΜΕΔ του παρελθόντος εντός του 2021 και τη διατήρηση του σχετικού δείκτη ΜΕΔ σταθερά κάτω από 4%.

-Στην ολοκλήρωση του ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας. Η Τράπεζα έχει ήδη ξεκινήσει τις ενέργειες της για την ψηφιοποίηση των παρεχόμενων προς τους πελάτες της υπηρεσιών και στην αυτοματοποίηση διαδικασιών ώστε η Τράπεζα να προσφέρει εξατομικευμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με ταχύτητα και ασφάλεια. Η πανδημία, έχει επιταχύνει σημαντικά την πρόοδο της Attica Bank και στον τομέα αυτό, όπως αποδεικνύεται από την αυξημένη χρήση των ψηφιακών συναλλαγών. Το γεγονός αυτό, επιβεβαιώνει την επάρκεια της υποδομής της Τράπεζας, η οποία αναπτύχθηκε συστηματικά από το τέλος του 2016, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.

Στόχος της Τράπεζας είναι η προσφορά πλήθους ψηφιακών υπηρεσιών σε πελάτες λιανικής καθώς και σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις με γνώμονα την άμεση εξυπηρέτηση μέσω των ψηφιακών καναλιών, δίχως να απαιτείται φυσική παρουσία. Oι ευνοϊκές συνθήκες ρευστότητας και η σημαντική και στοχευμένη ανάπτυξη των νέων χρηματοδοτήσεων, σε συνδυασμό με τη συγκρατημένη διαχείριση της βάσης κόστους, θα οδηγήσουν σε ισχυρή απόδοση κεφαλαίων προς όφελος των μετόχων, πελατών, εργαζόμενων και της ελληνικής οικονομίας.