Μία νέα υπηρεσία εγκαινιάζει η Attica Bank, με την οποία θα εμπλουτίσει τα κανάλια εξυπηρέτησης των πελατών της, υιοθετώντας πιο ευέλικτες και προσωποποιημένες υπηρεσίες για κάθε τους ανάγκη.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αναγνωρίζοντας την αξία της γρήγορης και άμεσης εξυπηρέτησης, όπου κι αν βρίσκεται ο πελάτης, η τράπεζα δημιούργησε τη νέα προσωποποιημένη τηλεφωνική υπηρεσία «Your Attica».

1

Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την εξειδικευμένη ομάδα τραπεζικών συμβούλων του «Your Attica», οι πελάτες εξυπηρετούνται όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, κάνοντας τις συναλλαγές τους, λαμβάνοντας συμβουλές για προϊόντα και υπηρεσίες και βρίσκοντας λύσεις για τις καθημερινές τραπεζικές ανάγκες τους με ασφάλεια και ταχύτητα.

Το «Your Attica» λειτουργεί καλώντας την ειδική τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (210 3669009) με διευρυμένο ωράριο (Δευτέρα – Παρασκευή, από τις 9.00 έως τις 17.00).

Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από εξειδικευμένη και έμπειρη ομάδα τραπεζικών λειτουργών, προσφέροντας σύγχρονη προσωποποιημένη επικοινωνία.

Η υπηρεσία «Your Attica» είναι ήδη διαθέσιμη πιλοτικά για τους πελάτες της Attica Bank στις περιοχές Αγρινίου, Δράμας, Λειβαδιάς, Κομοτηνής, Πύργου και Ρόδου.

Διαβάστε επίσης:

JP Morgan – Citi: Νέα ισχυρή ψήφος εμπιστοσύνης στις ελληνικές τράπεζες – Αυξάνουν τις τιμές στόχους

Χρηματιστήριο: Τι σημαίνει η «επιστράτευση» Moody’s – Fitch μετά το -3,3% στις τράπεζες

Η αγορά γλύφει τις πληγές που άνοιξε η θεομηνία!