ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το v-Banking είναι μία καινοτόμος υπηρεσία του Retail Banking της Eurobank, η οποία εξελίσσει την σχέση των πελατών της, μικρές επιχειρήσεις και πελάτες Personal banking, σε ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο, συνδυάζοντας τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο (Phygital Banking Service).
Αποτελεί ουσιαστικά ένα τραπεζικό κανάλι προσφέροντας την πλήρη γκάμα τραπεζικών υπηρεσιών χρησιμοποιώντας το video μέσω μίας ασφαλούς πλατφόρμας επικοινωνίας και συναλλαγών. Σήμερα 9.000 επιχειρήσεις όλων των νομικών μορφών (Small Business Banking) και 3.000 ιδιώτες είναι πελάτες στο Personal Banking
Για το v-Banking μιλάει στο mononews.gr ο κ. Αγγελος Καρακερέζης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Εναλλακτικών Καναλιών και Εξωτερικών Δικτύων, Retail Banking της Eurobank.
Ερώτηση: Τι αποτέλεσε το εφαλτήριο και τον καταλύτη για τη δημιουργία του v-Banking; Σε ποιες επιχειρηματικές προκλήσεις έδωσε απάντηση και λύση;
Απάντηση: Η Eurobank με την υιοθέτηση αυτής της υπηρεσίας με ενσυναίσθηση επεδίωξε να δώσει απάντηση στην ερώτηση «τι είναι αυτό που πραγματικά θέλει ο πελάτης;» και όχι στο «τι είναι αυτό που υποθέτουμε ότι θέλει ο πελάτης». Παραμένοντας πιστοί στην επιθυμία προσφοράς μιας εξατομικευμένης, απόλυτα ψηφιακής και διαφοροποιημένης υπηρεσίας προς τον πελάτη και με γνώμονα τη δημιουργία εμπειριών που θα οδηγήσουν σε επαναλαμβανόμενου μοτίβου συμπεριφορές προχωρήσαμε στην υλοποίηση αυτής της υπηρεσίας. Επιπρόσθετα, κορωνίδα του πλάνου ήταν και παραμένει η παροχή τέτοιου επιπέδου υπηρεσίας που να ενισχύσει την πιστότητα του υφιστάμενου πελάτη μετατρέποντας τον ουσιαστικά σε πρεσβευτή της υπηρεσίας, μέσω του word of mouth, αλλά και να προσελκύσει τους early adopters, first innovators & tech savy.
»Γενεσιουργός αιτία λοιπόν του v-Banking, ήταν η εναρμόνιση με τη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου και η υιοθέτηση σύγχρονων τάσεων και μεθόδων στην ποιοτική εξυπηρέτηση του επαγγελματία πελάτη αρχικά, με σκοπό να προσφερθεί μια πλήρως διαφοροποιημένη και τεχνολογικά εξελιγμένη υπηρεσία, δίχως να απαιτείται η φυσική παρουσία των πελατών στα τραπεζικά καταστήματα. Διττός στόχος του καινοτόμου αυτού καναλιού εξυπηρέτησης είναι, ο πελάτης να έχει στη διάθεσή του, τον προσωπικό του τραπεζικό σύμβουλο, όσο συχνά επιθυμεί από το χώρο του, με ασφάλεια, ταχύτητα και προηγμένες τεχνικές λειτουργικότητες, ενώ παράλληλα η τράπεζα να επωφελείται εκθετικά από τις εκπορευόμενες οικονομίες κλίμακος.
»Εφαλτήριο αποτέλεσε όχι μόνον η προσαρμογή και άμεση ευθυγράμμιση της Eurobank με τα συνεχώς μεταβαλλόμενα δεδομένα αλλά και η έρευνα που διεξήχθη σε πελάτες μας όπου και διαπιστώθηκε πως οι χαρακτηρισμένοι ως ψηφιακοί πελάτες (πραγματοποίηση άνω του 60% των συναλλαγών τους μέσω εναλλακτικών δικτύων) επιθυμούν την εξυπηρέτηση τους από απομακρυσμένο σύμβουλο (remote Relationship Manager). Οι επιχειρηματικές προκλήσεις οι οποίες εύσχημα απαντώνται μέσω του v-Banking είναι η αδήριτη επιθυμία της τράπεζας να ακολουθήσει/διαμορφώσει τις νέες τάσεις, να προσελκύσει τις επόμενες γενεές πελατών (Xenials, Millenials, Generation Z), να εξυπηρετήσει απομακρυσμένες γεωγραφικές περιοχές χωρίς ύπαρξη τραπεζικού καταστήματος και να δώσει την ευκαιρία σε Άτομα με Ειδικές Ικανότητες να έχουν τη προσωπική και εξατομικευμένη τραπεζική εξυπηρέτηση.
Η καινοτομία του v–Banking
Όπως σημειώνει ο κ. Αγγελος Καρακερέζης: Το v-Banking «αντιστρέφει» τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούνται όλες οι τραπεζικές εργασίες. Αντί να απαιτεί από τον πελάτη να μεταβεί σε κάποιο κατάστημα, η τράπεζα μεταβαίνει στις εγκαταστάσεις του, με το πάτημα ενός κουμπιού και ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει όλες τις τραπεζικές εργασίες από το χώρο του. Κατά τον τρόπο αυτό ο πελάτης βέλτιστα επιτυγχάνει τον απόλυτο συγκερασμό εξοικονόμησης χρόνου, εκμηδενισμού απόστασης και ανθρώπινης /συμβουλευτικής αλληλεπίδρασης.
Ερώτηση: Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το v-Banking λαμβάνοντας ως δεδομένο πως όλοι μας κάνουμε χρήση του video στην καθημερινότητά μας για επαγγελματικούς ή ιδιωτικούς σκοπούς;
Απάντηση: Το v-Banking όντας το μοναδικό κανάλι video επικοινωνίας στην Ελλάδα, ήρθε να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα της τραπεζικής πρακτικής, συνδυάζοντας την καινοτομία της ψηφιακής επικοινωνίας με την ανθρώπινη επαφή και προσέγγιση.
Το v-Banking δεν περιορίζεται σε μια απλή video κλήση. Αποτελεί ουσιαστικά ένα τραπεζικό κανάλι προσφέροντας την πλήρη γκάμα τραπεζικών υπηρεσιών χρησιμοποιώντας το video μέσω μίας ασφαλούς πλατφόρμας επικοινωνίας και συναλλαγών. Είναι ένα πρωτοποριακό εναλλακτικό ψηφιακό κανάλι σχέσης, που συνδυάζει την αμεσότητα της προσωποποιημένης/- ξατομικευμένης επαφής, μέσω διαδραστικής video επικοινωνίας και τη συναλλακτική εξυπηρέτηση από εξειδικευμένο προσωπικό σύμβουλο. Είναι ένα phygital κανάλι που συγκεράζει εύσχημα την τεχνολογία με την ανθρώπινη διάδραση.
»Πιο συγκεκριμένα, εισάγοντάς την έννοια της προσωπικής ανάθεσης ο κάθε πελάτης συνομιλεί και συνδιαλέγεται πάντοτε με τον ίδιο σύμβουλο. Η κλήση διοδεύεται προς συγκεκριμένο σύμβουλό ενώ σε περίπτωση κωλύματος ή απουσίας η κλήση δε χάνεται και μεταφέρεται στον αμέσως επόμενο διαθέσιμο.
»Όπως τονίσαμε και προηγούμενα το v-Banking είναι κανάλι σχέσης και απώτερος σκοπός είναι η παραμονή του πελάτη στην κλήση προκειμένου να εμπεδωθεί το αίσθημα εμπιστοσύνης και να οικοδομηθεί περαιτέρω ο δεσμός του με την τράπεζα. Επιπρόσθετα, η αξία που απολαμβάνει ο πελάτης συμπληρώνεται και μέσα από ένα μίγμα παράλληλων λειτουργικοτήτων, που εμπλουτίζουν την εμπειρία σε απόλυτο βαθμό. Ουσιαστικά, όσες επιχειρήσεις ή πελάτες χρησιμοποιούν το κανάλι, έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν το σύνολο των εργασιών από απόσταση.
Συγκεκριμένα παρέχεται:
-Άνεση επικοινωνίας με την τράπεζα από τον χώρο του.
-Δυνατότητα δημιουργίας μελλοντικής διάσκεψης (ραντεβού) με τον προσωπικό του σύμβουλο, με άμεση πρόσβαση στο calendar του 24 /7 (διαδραστικό ημερολόγιο)
-Πρόσβαση real time/on time στο status του agent.
-Άμεση (ad hoc) κλήση τις ώρες μεταξύ 9.00΄με 17.00΄,
-Αναμονή (παρακολούθηση videos) και διόδευση κλήσεων (routing), mails και chat από contact center
-Δημιουργία προσωπικού αποθηκευτικού χώρου (storage room) όπου οι πελάτες μπορούν να στέλνουν (upload) και να δέχονται αρχεία
-Από κοινού περιήγηση (co browsing) σε φόρμες της τράπεζας με ταυτόχρονη συμπλήρωση (co editing)
-Διαδραστική παρουσίαση υπηρεσιών / προϊόντων της τράπεζας με ταυτόχρονη περιήγηση (document & url push)
-Δυνατότητα video σύνδεσης με προϊστάμενο ή ειδικό επί του θέματος (subject expert assist).
Ερώτηση: Με δεδομένο ότι ο δείκτης ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας -DESI 2020- σε ό,τι αφορά το επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων κατατάσσει την Ελλάδα 25η στην Ευρώπη των 28, αντιμετωπίσατε δυσκολίες αναφορικά με την πρόσβαση των πελατών στην υπηρεσία σας;
Απάντηση: Παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις του συγκεκριμένου δείκτη, οι εμφανιζόμενες τάσεις βελτίωσης είναι από τις μεγαλύτερες σε όλη την Ευρώπη. Άξιο αναφοράς χρίζει το γεγονός ότι στις ενότητες συνδεσιμότητα, χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών (video κλήσεις 67% Ελλάδα έναντι 60% μ.ο Ευρώπης) και ενσωμάτωση ψηφιακής τεχνολογίας, η Ελλάδα μειώνει εμφανώς τη διαφορά της από το μέσο ευρωπαϊκό όρο. Σε αυτό βέβαια συνδράμει τόσο οι νέες συνθήκες περιβάλλοντος λόγω της πρόσφατης πανδημικής κρίσης όσο και το αναπροσαρμοσμένο νομοθετικό πλαίσιο. Η ευκαιρία στην επικείμενη κατάσταση είναι πρόδηλη. Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες τείνουν να κάνουν χρήση των ψηφιακών μέσων και να εκπαιδεύονται επ’αυτών.
»Στην περίπτωση του v-banking, η μετάβαση σε ένα νέο, πρωτόγνωρο και καινοτόμο περιβάλλον σαφώς και αντιμετωπίστηκε αρχικά με φειδώ. Βέβαια, μέσω της δομημένης και οργανωμένης ένταξης των πελατών μας, οι όποιες δυσκολίες κάμφθηκαν γρήγορα, ενώ η εισαγωγή στο οικοσύστημα της υπηρεσία μέσω της ασφάλειας του e-banking διευκολύνει σημαντικά την όλη διαδικασία.
Και υπογραμμίζει: «Πρέπει να αντιληφθούμε πως το v-Banking δημιούργησε μια νέα αγορά και κλήθηκε επι της ουσίας να μεταβάλει την τραπεζική σχέση του Έλληνα Επιχειρηματία και Ιδιώτη. Είναι γνωστο πως εχθρός της όποιας επικείμενης αλλαγής είναι η εμπεδωμένη και ριζωμένη συνήθεια. Προτάσσοντας τα πλεονεκτήματα του νέου καναλιού οι πελάτες ήταν περισσότερο δεκτικοί στο να δοκιμάσουν οτιδήποτε τους απλοποιεί την καθημερινότητα. Γίνεται πασιφανές πως οι πελάτες είναι πλέον εκπαιδευμένοι να επιλέγουν το συνεργάτη τους βάσει ωφέλειας και αξίας που αντιλαμβάνονται ότι αποκομίζουν. Αντιλαμβανόμαστε πως η καινοτομία τους προσδίδει αξία μοναδικότητας και απόλυτης ασφάλειας εργασιών και επικοινωνίας. Άξιο αναφοράς χρίζει και το γεγονός πως παρά τη χαμηλή διείσδυση ψηφιακής κουλτούρας, οι πελάτες επιδεικνύουν εξαιρετικά επίπεδα παρρησίας προκειμένου να συνδεθούν με τον προσωπικό τους σύμβουλο. Αποβλέπουν στην απλοποίηση της καθημερινότητας τους και στην εξοικονόμηση χρόνου. Η ανάθεσή τους σε προσωπικό σύμβουλο και ο εξατομικευμένος αποθηκευτικός χώρος ενισχύουν την αξία της μοναδικότητας (οι πελάτες επιζητούν την εξυπηρέτηση από τον αποκλειστικό τους σύμβουλο) ενώ η δυνατότητα της εμβόλιμης κλήσης εγκαθιδρύει το αίσθημα της αμεσότητας και της απλότητας στην επικοινωνία. Εν κατακλείδι, παρά το γεγονός ότι η καθημερινότητά μας βαίνει σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό προς την ψηφιοποίηση, η υπηρεσία v-Banking έχει καταφέρει τον απόλυτα επιτυχημένο συγκερασμό της καινοτόμου ψηφιακής τραπεζικής συνδιαλλαγής με την ανθρώπινη, προσωποποιημένη και άκρως εξειδικευμένη προσέγγιση και σχέση.
Ερώτηση: Επισκεπτόμενος ένα τραπεζικό κατάστημα ο πελάτης μπορεί και εξυπηρετεί το σύνολο των τραπεζικών του αναγκών. Μέσω του v-Banking ποιες ανάγκες μπορεί να εξυπηρετήσει;
Απάντηση: Οι ανατεθειμένοι στο v-Banking πελάτες σήμερα είναι περίπου 9.000 επιχειρήσεις όλων των νομικών μορφών (Small Business Banking) και αισίως θα φτάσουμε τους 3.000 ιδιώτες στο Personal Banking. Να επισημάνω στο σημείο αυτό, ότι η υπηρεσία μας προς τους πελάτες του Personal Banking έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες σημειώνοντας μεγάλο ενδιαφέρον και ανταπόκριση από τους πελάτες μας. Τα επόμενα χρόνια σχεδιάζουμε να αναπτύξουμε δραστικά την υπηρεσία αυτή λαμβάνοντας υπόψιν την μεγάλη ανταπόκριση από τους πελάτες μας αλλά και τις οικονομίες κλίμακος και οφέλη που δημιουργεί στην τράπεζα μας.
»Για να γίνω πιο συγκριμένος, το v-Banking μπορεί και εκτελεί το σύνολο των τραπεζικών εργασιών εκτός των εγχρήματων. Για τις επιχειρήσεις μπορούμε και εκτελούμε την πλειονότητα των εργασιών όπως για παράδειγμα νέα αίτηση χρηματοδότησης, Ε/Ε, ανανέωση χρηματοδοτικού ορίου, ανανέωση γνωμάτευσης, after sales αιτήματα και πληθώρα άλλων συναλλαγών, κλπ. Επίκειται σύντομα και η χρηματοδότηση μεταχρονολογημένων επιταγών μέσω video call. Με τον τρόπο αυτό καλύπτεται όλο το φάσμα των τραπεζικών εργασιών μιας επιχείρησης μέσω video.
Αναφορικά με τους ιδιώτες – Personal Banking customers – και σε αυτή την περίπτωση η πλειονότητα των εργασιών/ συναλλαγών πραγματοποιείται σήμερα απομακρυσμένα μέσω του εξατομικευμένου χώρου ανταλλαγής αρχείων δίχως να απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη. Ενδεικτικά αναφέρω την τοποθέτηση σε Αμοιβαία Κεφάλαια μέσω video, άνοιγμα/ανανέωση προθεσμιακής κατάθεσης, συμμετοχή σε δημόσιες προσφορές και το σύνολο των μη εγχρήματων συναλλαγών του φυσικού καταστήματος.
Φαίνεται λοιπόν ξεκάθαρα ιδιαίτερα τώρα στην περίοδο της πανδημικής κρίσης πως ο πελάτης από το χώρο του, με την ασφάλεια του e-banking, σε χρόνο που ο ίδιος ορίζει μπορεί να συνομιλεί on video και να εκτελεί τις συναλλαγές/εργασίες του απρόσκοπτα με τον δικό του προσωπικό Τραπεζικό Σύμβουλο.
Ερώτηση: Ο διαθέσιμος χρόνος του σύγχρονου επιχειρηματία εκτός από πολύτιμος είναι και λιγοστός. Έχοντας εξυπηρετήσει χιλιάδες επιχειρήσεις κατά τα χρόνια λειτουργίας του v-Banking αποτέλεσε τελικά ή όχι τεχνολογικό «εργαλείο» για τους επιχειρηματίες;
Απάντηση: Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον ο Οργανισμός απέδειξε εμπράκτως ότι αφουγκράζεται τις νέες τάσεις της αγοράς, προσαρμόζεται και δημιουργεί υπηρεσίες και κανάλια γιατί το επιβάλλουν οι συνθήκες και το επιζητούν οι πελάτες.
»Το v-Banking εν τη γενέσει διαπέρασε τα στεγανά της παραδοσιακής τραπεζικής και διαφοροποίησε τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίσθηκε ο επιχειρηματίας και εν συνεχεία ο ιδιώτης πελάτης. Έχει ως απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας που απολαμβάνει ο πελάτης, επιτρέποντας του να περιηγηθεί σε μια ρηξικέλευθη για τα ευρωπαϊκά τραπεζικά δεδομένα πραγματικότητα. Στο επίκεντρο κάθε προδραστικής ενέργειας είναι η βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και της ολιστικής εμπειρίας που εκπορεύεται. Η συχνή επαφή με τις επιχειρήσεις πελάτες μας, μας επιτρέπει να μέσω της διαρκούς ανατροφοδότησης πως το v-Banking αποτέλεσε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με ουσιαστική ωφέλεια για το χρήστη του. Το κανάλι συνιστά πολύτιμο αρωγό του επιχειρηματία έναντι των σύγχρονων προκλήσεων επιτρέποντας του να αφιερωθεί όσο το δυνατό περισσότερο στις ανελαστικές ανάγκες της επιχείρησής του. Μέσω της browser based πλατφόρμας video επικοινωνίας, ο πελάτης μπορεί να συνδεθεί από όπου και αν βρίσκεται βελτιστοποιώντας την εμπειρία του, ολοκληρώνοντας απρόσκοπτα τις εργασίες του, δεχόμενος συμβουλές για τις επόμενές κινήσεις του και πάντοτε επικοινωνώντας μέσω video με τον ίδιο άνθρωπο. Ο προσωπικός του εξειδικευμένος Τραπεζικός σύμβουλος διασφαλίζει τη συνέχεια της επικοινωνίας και την επαφή με άνθρωπο αναφοράς. Οι επιχειρηματίες εμπιστεύθηκαν το κανάλι πραγματοποιώντας χιλιάδες κλήσεις ετησίως ενώ συνεχίζουν επιζητούν και την εξειδικευμένη ανάλυση πάντοτε σε αγαστή συνεργασία με τον προσωπικό τους επαγγελματικό σύμβουλο μέσω συγκεκριμένης λειτουργικότητας ανάλυσης χρηματοοικονομικών αναγκών της επιχείρησής τους προκειμένου να κατανοήσουν την πραγματική απόδοση/επίδοση της επιχείρησής τους (business check up) και τελικώς να υποβάλλουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα απομακρυσμένα on video αίτημα χορήγησης επιχειρηματικής χρηματοδότησης. Ιδίως κατά τους πρώτους μήνες της πανδημίας το v-Banking στάθηκε δίπλα στους πελάτες του δίνοντας τους την ευκαιρία να συνομιλήσουν με το σύμβουλό τους αλλά και να βρουν απαντήσεις σε θέματα που διαφορετικά θα ήταν αδύνατο λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων.
Ερώτηση: Πρόσφατα διευρύνατε τις κατηγορίες πελατών στις οποίες απευθύνεστε και εξυπηρετείτε. Έχουν πρόσβαση όλοι οι πελάτες τις τράπεζας;
Απάντηση: Όπως σημειώθηκε παραπάνω εμφατικά το v-Banking εξυπηρετεί πλέον μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες με συγκεκριμένο όμως συναλλακτικό προφίλ.
Πρόσφατα εντάχθηκαν στην υπηρεσία και personal banking πελάτες.
Επιπρόσθετα, τον τελευταίο καιρό έχουμε αρχίσει και την εξυπηρέτηση σε ιδιώτες πελάτες «κάτοικοι εξωτερικού», οι οποίοι αντιμετώπιζαν εξαιρετικά προβλήματα αναφορικά με τις συναλλαγές τους με την τράπεζα καθόσον αδυνατούσαν να ακολουθήσουν τις κανονιστικές υποχρεώσεις σχετικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων τους.
»Οφείλω να ομολογήσω ότι από τα σχόλια που λαμβάνουμε καθημερινά φαίνεται πως είναι μια υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσία καθώς όπως μας τονίζουν εμφατικά χωρίς το v-Banking θα έπρεπε να πραγματοποιήσουν ταξίδι στην Ελλάδα μόνο για αυτό το σκοπό, δηλαδή να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους έχοντας και πάλι την δυνατότητα χρησιμοποίησης του eBanking της τράπεζας.
Εν κατακλείδι, το v-Banking αποτελεί ένα κανάλι σχεσιακό που επιβραβεύει και ενισχύει τη σχέση του πελάτη με την τράπεζα. Πρόσβαση έχουν μόνο οι ανατεθειμένοι πελάτες. Οι υπόλοιποι συνεχίζουν και χρησιμοποιούν τα υπόλοιπα κανάλια της τράπεζας.
Ερώτηση: Πώς αναγνωρίστηκε/επιβραβεύτηκε η προστιθέμενη αξία που το v-Banking προσφέρει στο πελάτη;
Απάντηση: Στα 3 χρόνια ζωής του το v-Banking αναγνωρίσθηκε εκτός των πελατών και σε εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς. Πιο συγκεκριμένα έχει κατορθώσει να αποσπάσει σημαντικά βραβεία. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν ουσιαστικά την έμπρακτη αναγνώριση του καινοτόμου και πρωτοποριακού χαρακτήρα του καναλιού. Συγκεκριμένα:
Gold Βραβείο εξυπηρέτησης πελατών (Καινοτομία στην εξυπηρέτηση του πελάτη Μεγάλος Οργανισμός) 2019. – ΕΙΕΠ
Προϊόν της Χρονιάς 2019,
Gold Bite / Business IT Excellence 2018 Ειδικές εφαρμογές για επιχειρήσεις,
Gold Bite / Business IT Excellence 2019 Digital Transformation,
Grand Leading Edge Thinking Being the Best of the Best (Marketing Excellent Awards ) 2019,
Silver Marketing Excellent Awards New Product 2019
Ερώτηση: Με ποιον τρόπο η καινοτόμος αυτή υπηρεσία συνέβαλλε στην αποτελεσματικότητα/αποδοτικότητα της Eurobank;
Απάντηση: Η συνεισφορά του v-Banking στον Οργανισμό μας είναι πολυεπίπεδη και πολυσχιδής. Πρώτα απ’όλα θα έλεγα ότι διαμορφώνει μια σύγχρονη και πρωτοποριακή ψηφιακή κουλτούρα για τους πελάτες μας αλλά και για τον ίδιο τον Οργανισμό μας. Δημιουργεί σημαντικές οικονομίες κλίμακος διαμορφώνοντας αξιοσημείωτα χαμηλό Cost/Income ratio. Επαυξάνει την εμπειρία του πελάτη αλλά και το engagement αυτού. Συμβάλλει στον εξορθολογισμό του κόστους και χρόνου διεκπεραίωσης με πρωτοβουλίες πλήρους αυτοματοποίησης των υφιστάμενων διαδικασιών. Έχει δημιουργήσει ευκαιρίες για διείσδυση σε μια πελατειακή βάση που δε μπορούσε να προσεγγισθεί, όπως οι Έλληνες κάτοικοι του εξωτερικού, όπου η παρουσία τους σε τραπεζικό κατάστημα πριν το v-Banking ήταν επιτακτική. Τέλος έδωσε τη δυνατότητα στην τράπεζα μας να προσεγγίσει πελάτες σε περιοχές χωρίς παρουσία καταστήματος όπου η πελατειακή της βάση ήταν ουσιαστικά υποεξυπηρετούμενη.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ίδρυμα Λασκαρίδη: Προκήρυξη δύο υποτροφιών για επισκέπτες ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ
- Alpha bank: Αγορά ιδίων Μετοχών συνολικού κόστους 2.649.972,32 ευρώ
- Σπίτια για 50.000 δικαιούχους: Ποιοι θα πάρουν φθηνά δάνεια και επιδοτήσεις – Η Σοφία Ζαχαράκη μιλά στο Mononews
- LVMH: Στήνει το δικό της «κόκκινο χαλί» στις Κάννες – Αγόρασε ιστορική βίλα έναντι 50 εκατ. ευρώ – mononewsTV