ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έμφαση στη στήριξη και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, μέσω της χρηματοδότησης και της παροχής ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στις τουριστικές επιχειρήσεις δίνει η Alpha Bank.
Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank, τα τελευταία 4 χρόνια, όπως έχει ανακοινωθεί, έχει διοχετεύσει πόρους ύψους 2,2 δισ. ευρώ στον ελληνικό τουριστικό τομέα ενώ, όπως έχει τονίσει ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας Τηλέμαχος Γεωργάκης, είναι η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.
Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η Alpha Bank στο συγκεκριμένο τομέα αποτελεί το γεγονός ότι μόνον τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2022 στελέχη της τράπεζας επισκέφθηκαν τουριστικές επιχειρήσεις σε περισσότερους από 20 προορισμούς στην Ελλάδα, με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες τους.
Alpha Smart Hospitality
Μεταξύ άλλων η τράπεζα δίνει έμφαση στην προώθηση της νέας Υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality που απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και μεσαίες, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν επενδύσεις, ενσωματώνοντας λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων.
Ειδικότερα, μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων λύσεων και την εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας, έτσι, μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.
Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand «Ελλάδα» αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεσή της με τους λοιπούς κλάδους της οικονομίας (π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λ.π.).
Με την υπηρεσία Alpha Smart Hospitality, η Alpha Bank, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του οικοσυστήματος των συνεργατών της, αποτελεί «one stop shop» λύση για την ενεργειακή και ψηφιακή αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών, παρέχοντας:
– συμβουλευτική τραπεζική και τεχνική υποστήριξη σε όλα τα στάδια της επένδυσης -έξυπνες λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού
– επιλογή του πλέον κατάλληλου αναπτυξιακού χρηματοδοτικού εργαλείου, με βάση το επενδυτικό σχέδιο και τις προσδοκίες του επιχειρηματία.
Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται η Υπηρεσία Alpha Smart Hospitality
Αναλυτικότερα, η νέα υπηρεσία Alpha Smart Hospitality απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και μεσαίες, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν επενδύσεις, ενσωματώνοντας πρωτοποριακές λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων. Μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων λύσεων και την εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας έτσι μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.
Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand «Ελλάδα» αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεσή της με τους λοιπούς κλάδους της οικονομίας (π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λ.π.).
Εξάλλου όπως ανακοινώθηκε η Alpha Bank βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών τραπεζών στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες.
Ειδικότερα, σε 1,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι νέες εκταμιεύσεις δανείων στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με έμφαση στους κλάδους του εμπορίου, της μεταποίησης, του τουρισμού και των υποδομών. Παράλληλα, περαιτέρω ενίσχυση κατά 3% σε τριμηνιαία βάση ή 0,9 δισ. ευρώ, σημείωσε και το χαρτοφυλάκιο εξυπηρετούμενων δανείων του Ομίλου της Alpha Bank (εξαιρουμένων των ομολογιών υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας των συναλλαγών «Galaxy» και «Cosmos»). Τα εξυπηρετούμενα δάνεια διαμορφώθηκαν σε 30,6 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα σημαντικής αύξησης των νέων εκταμιεύσεων προς επιχειρήσεις.
Η εγχώρια καθαρή πιστωτική επέκταση το πρώτο εξάμηνο του 2022, διαμορφώθηκε σε 1,7 δισ. ευρώ, με μεγάλες εκταμιεύσεις επιχειρηματικών, κυρίως, δανείων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μόλις τους πρώτους 6 μήνες, η Alpha Bank να πετύχει το 73% του συνολικού της στόχου για καθαρή πιστωτική επέκταση για το σύνολο του έτους 2022.
Περιλαμβανομένων και των κοινοπραττηθέντων δανείων που διανεμήθηκαν στις υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες εκ μέρους της Alpha Bank ύψους 0,6 δισ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο 2022, η «πραγματική» καθαρή πιστωτική επέκταση της Alpha Bank το ίδιο διάστημα ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο του ετήσιου στόχου.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες, η Alpha Bank ήδη από το πρώτο τρίμηνο 2022 κατέχει σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της στις πιστοδοτήσεις επιχειρήσεων, ενώ το δεύτερο τρίμηνο 2022 η άνοδος συνεχίστηκε δυναμικά, με αποτέλεσμα τη διατήρηση για δεύτερο συνεχές τρίμηνο της πρώτης θέσης σε μερίδιο αγοράς.
Διαβάστε επίσης:
Alpha Bank: Η καταναλωτική δαπάνη σε συνθήκες υψηλού πληθωρισμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σπίτι μου ΙΙ: 32 ερωτήσεις και απαντήσεις για το νέο πρόγραμμα – Παραδείγματα
- ΟΑΣΑ: Εγκαίνια νέων κτιρίων παρουσία του Υφυπουργού Μεταφορών Βασίλη Οικονόμου
- Λιανεμπόριο: Αυξήθηκε κατά 7,9% ο τζίρος τον Οκτώβριο – Οι δραστηριότητες με τη μεγαλύτερη αύξηση
- Διαβητικό πόδι: Η σημασία της πρόληψης και του τακτικού ελέγχου