ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως σημειώνει το υπουργείο, «επιπλέον, η διδασκαλία των Λατινικών στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς και μάλιστα με προοπτική εισαγωγικών εξετάσεων είναι αναπόφευκτο να περιορίζεται στην εξέταση σωρείας μορφοσυντακτικών φαινομένων και στην αποστήθιση μικρών κατασκευασμένων κειμένων, με πολύ μικρή σχέση με την πραγματική λατινική γραμματεία» σημειώνει.
«Πέραν όμως του επιστημονικού/παιδαγωγικού προβλήματος, έπρεπε να αντιμετωπιστεί και το εξής πρόβλημα: Η μειωμένη ύλη και η τυποποίηση οδηγούν σήμερα στον μεγάλο αριθμό αριστούχων στο συγκεκριμένο μάθημα και, κατά συνέπεια, στη στρέβλωση των αποτελεσμάτων» αναφέρει. «Η Κοινωνιολογία, αντίθετα, είναι ένα γνωστικό αντικείμενο που ενδιαφέρει τους νέους, θέτει θέματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι οι έφηβοι, επεξεργάζεται ζητήματα κοινωνικών δομών και της ιστορικής τους εξέλιξης και συμβάλλει, με ορισμένες από τις θεωρητικές επεξεργασίες στη γνώση καταστατικών στοιχείων του Δυτικού (και όχι μόνον) πολιτισμού» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 20+1 απαντήσεις στις πιθανές ερωτήσεις ενός υποψήφιου φοιτητή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε νέα επικίνδυνη φάση εισέρχεται ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας
- State Department: Υποκριτική η στάση της Ρωσίας – Ανεύθυνη η ρητορική της
- Ντόναλντ Τραμπ: Προς αναβολή η καταδίκη του για την υπόθεση της Στόρμι Ντάνιελς
- Νετανιάχου: 5 εκατ. δολάρια σε όποιον από τη Λωρίδα της Γάζας παραδώσει όμηρο στο Ισραήλ