ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το τρένο εκτροχιάστηκε όταν συγκρούστηκε με νταλίκα που είχε ακινητοποιηθεί σε ισόπεδη διάβαση λίγο πριν περάσει η αμαξοστοιχία, τρία από τα βαγόνια της οποίας βγήκαν από τις σιδηροτροχιές, όπως εικονίζουν πλάνα που μετέδωσαν ιταλικά τηλεοπτικά δίκτυα.
«Στις 23:20 (τοπική ώρα· 00:20 ώρα Ελλάδας) ο περιφερειακός συρμός 10027 Τορίνου-Ιβρέας συγκρούστηκε με φορτηγό το οποίο παραβίασε τις μπάρες ισόπεδης διάβασης σε λειτουργία και ακινητοποιήθηκε πάνω στις σιδηροτροχιές. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο μηχανοδηγός του τρένου έχασε τη ζωή του και πολλοί επιβάτες τραυματίστηκαν», ανέφερε μια πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας που διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, της RFI.
Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης, το δεύτερο θύμα ήταν ένας άνδρας που επέβαινε σε φορτηγάκι το οποίο συνόδευε τη νταλίκα.
Η εφημερίδα La Stampa του Τορίνου ανέφερε στην ηλεκτρονική της έκδοση, επικαλούμενη αυτόπτες μάρτυρες, ότι το δυστύχημα ίσως οφείλεται στο ότι η νταλίκα με λιθουανικές πινακίδες μετέφερε «ασυνήθιστα» βαρύ φορτίο.
Το φορτηγάκι που προπορευόταν πέρασε με φυσιολογικό τρόπο και απόλυτη ασφάλεια την ισόπεδη διάβαση αλλά, όταν οι μπάρες άρχισαν να κατεβαίνουν, ο οδηγός της νταλίκας, που απείχε περίπου δέκα μέτρα από το προπορευόμενο φορτηγάκι, δεν κατάφερε να φρενάρει έγκαιρα και το βαρύ όχημα τελικά ακινητοποιήθηκε πάνω στις σιδηροτροχιές, σύμφωνα με τις μαρτυρίες που επικαλέστηκε η Στάμπα.
Πολλοί άλλοι άνθρωποι διακομίστηκαν σε νοσοκομεία, τέσσερις από τους οποίους βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, κατά τις πληροφορίες των ΜΜΕ.
Τον Απρίλιο του 2017, σε ένα άλλο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη βόρεια Ιταλία είχαν χάσει τη ζωή τους δύο άνθρωποι, ενώ είχε κλείσει προσωρινά η κύρια σιδηροδρομική σύνδεση της χερσονήσου με την Αυστρία.
Τον Ιούνιο του 2016, η σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών στη νότια Ιταλία είχε πολύ βαρύτερο απολογισμό, 23 νεκρούς και 52 τραυματίες.