• ΥΓΕΙΑ

    Σαρηγιάννης: Πιθανό να έχουμε 2.000 κρούσματα την ημέρα

    • NewsRoom
    Πρόβλεψη «βόμβα» από Σαρηγιάννη: Στα 18.000 κρούσματα ημερησίως το Σεπτέμβρη

    Δημοσθένης Σαρηγιάννης, καθηγητή της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


    Ανοικτό είναι το ενδεχόμενο να φτάσουμε στα 2.000 κρούσματα κορονοϊού την ημέρα, περί τα μέσα Μαρτίου, με το σύστημα υγείας να πιέζεται σε αυτό το χρονικό σημείο σημαντικά λόγω του πλήθους ασθενών, σύμφωνα με τον καθηγητή Περιβαλλοντικής Μηχανικής ΑΠΘ, Δ. Σαρηγιάννη.

    “Λέω ότι θα πρέπει να δράσουμε τώρα”, είπε ο καθηγητής στον ΣΚΑΪ, προτείνοντας αυστηρή εφαρμογή της τηλεργασίας στο 50% του ιδιωτικού τομέα.

    Δεν είμαστε στο σημείο, όπου θα μπορούσε να λεχθεί πως αντιμετωπίζουμε την πανδημία από το μηδέν, εκτίμησε ο καθηγητής αναφορικά με το ζήτημα των μεταλλάξεων κορονοϊού.

    Υπάρχει ήδη ένα κομμάτι ανοσίας, φυσικής λόγω της νόσησης και τεχνητής λόγω του εμβολίου, είπε και υπογράμμισε πως το σημαντικό εν προκειμένω είναι ότι κανείς ασθενής με την μετάλλαξη δεν φαίνεται να νοσεί σοβαρά.

    “Έχουμε να κάνουμε με την διαχείριση του υγειονομικού κινδύνου” είπε συγκεκριμένα καταλήγοντας πως αυτός ακριβώς ο κίνδυνος σε αυτή τη φάση είναι μειωμένος.

    “Η αλήθεια είναι ότι ακόμα ο αριθμός των κρουσμάτων ανεβαίνει προβλέψιμα” ανέφερε ο καθηγητής συνυπολογίζοντας τον ρόλο που παίζει το γεγονός ότι στην χώρα έγιναν τις προηγούμενες μέρες κάποια ανοίγματα σε δραστηριότητες.

    Ο καθηγητής τόνισε πως περιμένει να δει διαφορές στα στοιχεία της πορείας της πανδημίας με βάση το ότι πλέον έχουμε μεταλλαγμένα στελέχη με μεγαλύτερη διασπορά, από τα μέσα του Φεβρουαρίου κι έπειτα.

    Διαβάστε επίσης

    Επιχείρηση «Ελευθερία»: Helexpo και ΔΕΘ στο project του υπουργείου Υγείας – Ο στόχος για το καλοκαίρι

    Χαρδαλιάς: Είμαστε στην αρχή του τέλους – Yπάρχει συγκεκριμένη στρατηγική που προσαρμόζεται ανάλογα με τα πραγματικά δεδομένα

    ΕΕ: Το Συμβούλιο αλλάζει τις οδηγίες του για τους περιορισμούς κυκλοφορίας στις περιοχές με πολύ υψηλό ιικό φορτίο



    ΣΧΟΛΙΑ