ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον κ. Ντίτσα, νεκροί είναι οι δύο μηχανοδηγοί από την εμπορική αμαξοστοιχία, οι δύο μηχανοδηγοί της επιβατικής αμαξοστοιχίας και 4 άτομα προσωπικό κίνησης που βρίσκονταν στα βαγόνια.
«Ό,τι και να σας πω, είναι μια κατάσταση μη διαχειρίσιμη αυτή τη στιγμή» είπε ο κ. Ντίτσας και πρόσθεσε ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα έπρεπε να έχουν τελειοποιηθεί πριν από πολλά χρόνια.
Σημείωσε ότι ένα κομμάτι της διαδρομής (Τιθορέα – Δομοκός) λειτουργεί με την τελευταία τεχνολογία, όμως στο υπόλοιπο τμήμα υπάρχουν τα συστήματα, αλλά δεν λειτουργούν.
Όλα αυτά τα καταγγέλλουμε τα τελευταία 25 χρόνια, είπε ο κ. Ντίτσας.
Εξήγησε ότι αν ο μηχανοδηγός είχε αντιληφθεί τι πάει να γίνει θα το είχε σταματήσει και πρόσθεσε ότι πήρε εντολή από τον σταθμάρχη πού να πάει.
«Ήταν το λάθος της στιγμής και έγινε αυτό που έγινε, όλα αυτά πρέπει να διερευνηθούν» συμπλήρωσε ο κ. Ντίτσας εξηγώντας ότι το σταθμαρχείο έδωσε το σήμα στην αμαξοστοιχία για να ξεκινήσει και πως το προηγούμενο και το επόμενο σταθμαρχείο έπρεπε να είχαν επικοινωνήσει μεταξύ τους.
Ασφαλιστική δικλείδα δεν υπάρχει για την αποτροπή τέτοιων γεγονότων, είπε ο κ. Ντίτσας.
Διαβάστε επίσης
Τραγωδία στα Τέμπη από σύγκρουση τρένων – Επιβεβαιώθηκαν 36 νεκροί και 85 τραυματίες (LIVE Update οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές (Upd)
- ΗΠΑ: Σύμφωνα με τους New York Times ο Μπάιντεν έδωσε το πράσινο φως στους Ουκρανούς να χτυπήσουν με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς τη Ρωσία