Έτοιμοι να μπουν στη «μάχη» της διεκδίκησης του στόλου της χρεωμένης ιταλικής ναυτιλιακής εταιρείας Giuseppe Bottiglieri Shipping Company είναι ο Έλληνας εφοπλιστής Πέτρος Παππάς και ο Ιταλός πλοιοκτήτης Raffaele Zagari. Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Ιταλία, οι δύο εφοπλιστές φαίνεται πως έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους, μέσω μίας κοινής εταιρείας, προκειμένου να καταθέσουν μία προσφορά αναδιάρθρωσης, ώστε να εξασφαλίσουν τον στόλο tankers της ιταλικής εταιρείας. Η Bottiglieri, με έδρα τη Νάπολη, έχοντας βρεθεί στα όρια της χρεωκοπίας, προσπαθεί να καταλήξει σε συμφωνία με τους πιστωτές της, ώστε να καταφέρει να διατηρηθεί «ζωντανή». Η επικείμενη προσφορά από τους δύο εφοπλιστές θα βοηθούσε πολύ στο να γίνει η επιθυμία αυτή πράξη, αλλά, εφόσον πραγματοποιηθεί, θα έρθει σε άμεση «κόντρα» με μία άλλη προσφορά αναδιάρθρωσης η οποία κατατέθηκε το καλοκαίρι από την οικογένεια Bottiglieri μαζί με την εταιρεία επενδύσεων Bain Capital.

Σημειώνεται ότι η ιταλική ναυτιλιακή αναμένεται να αντιταχθεί σε κάθε αναδιάρθρωση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πώληση ή διαχείριση -από τρίτους- του στόλου της.

Η κατάσταση αναμένεται να ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες, όταν και θα αποφασίσει το δικαστήριο για τις -ανταγωνιστικές- απαιτήσεις της αναδιάρθρωσης.

Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται ο Πέτρος Παππάς και ο Raffaele Zagari. Το 2014, μαζί και με άλλους επενδυτές, είχαν αποκτήσει δώδεκα bulkers από τον στόλο της Deiulemar.

Η κίνηση έρχεται μια εβδομάδα μετά την κήρυξη πτώχευσης της Rizzo Bottiglieri De Carlini Armatori (RBD Armatori), η οποία δημιουργήθηκε έπειτα από μία διάσπαση στην οικογένεια Bottiglieri το 2004.

Αυτό συνέβη μετά από την αποτυχία σύναψης συμφωνίας αναδιάρθρωσης με το ιδιωτικό επενδυτικό κεφάλαιο Pillarstone, το οποίο διαχειρίζεται και στηρίζει το KKR, το οποίο δημιουργεί ένα «ιταλικό» στόλο γύρω από την Premuda, με έδρα τη Γένοβα.

Ο στόλος της Giuseppe Bottiglieri Shipping Company αποτελείται από 15 πλοία, εκ των οποίων τα 10 είναι post-panamax bulkers, ένα capesize και τέσσερα tankers τύπου MR1.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάνος & Θανάσης Λασκαρίδης: Γιατί επένδυσαν 200 εκατ. ευρώ σε ξηρά και θάλασσα το τελευταίο τρίμηνο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: 180 εκατομμύρια για τέσσερα νεότευκτα από την Berge Bulk

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Θ. Μαρτίνος: Νέο super deal για τον «ασταμάτητο» εφοπλιστή