ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η τιμή αλλάζει δραματικά καθώς το σχέδιο προβλέπει ότι τα εισιτήρια θα έχουν αναλογική χρέωση με βάση την απόσταση που διανύει ο επιβάτης.
Το καινούργιο σύστημα τιμολόγησης θα φέρει πολύ μικρότερες χρεώσεις για όσους διανύουν μικρές αποστάσεις. Για παράδειγμα σήμερα κάποιος που διανύει με το μετρό δέκα σταθμούς πληρώνει το ίδιο κόμιστρο με εκείνον που διανύει την απόσταση Σύνταγμα – Ομόνοια. Αυτό θα αλλάξει η χρέωση στο εισιτήριο δεν θα είναι η ίδια. Όσο μεγαλύτερη θα είναι η απόσταση που θα διανύει κανείς τόσο μεγαλύτερο αναμένεται να είναι και το κόμιστρο.
Για τον λόγο αυτό η Αττική θα χωριστεί σε πέντε διαφορετικές ζώνες.
Η πρώτη ζώνη θα περιλαμβάνει το κέντρο της Αθήνας, το κέντρο του Πειραιά και τους κοντινούς δήμους.
Η δεύτερη ζώνη θα περιλαμβάνει τα βόρεια προάστια όπως η Αγία Παρασκευή, το Χαλάνδρι και την Κηφισιά, αλλά και τα νότια προάστια όπως τη Βούλα, τη Βουλιαγμένη και τη Βάρκιζα.
Η τρίτη ζώνη θα περιλαμβάνει τον ανατολικό και τον δυτικό τομέα της Αττικής.
Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.
Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.