ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Adam Petrick, ο γενικός διευθυντής επωνυμίας και μάρκετινγκ της Puma, είπε σε συνέντευξή του την Τρίτη ότι ο Jay-Z, του οποίου η εταιρία Roc Nation έχει συνεργασία με την Puma από το 2013, θα λειτουργεί ως σύμβουλος στο δημιουργικό κομμάτι και στη στρατηγική μάρκετινγκ της Puma. Ο διάσημος ράπερ επιστρατεύτηκε για να βοηθήσει στη στρατηγική της εταιρίας που επιστρέφει στην αγορά της μπασκετικής ένδυσης από την οποία ήταν απούσα για σχεδόν δύο δεκαετίες.
Η Puma είχε μια δυνατή χρονιά. Τώρα, το brand επιθυμεί να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της, όπως τη Nike, η οποία ακόμα κυριαρχεί στην αγορά των sneakers, αναδεικνύοντας την μπασκετική ένδυση σε τάση και εκτός γηπέδων με τα ρούχα και παπούτσια της. Τον Αύγουστο, η Nike έλεγχε σχεδόν το 50% της αμερικανικής αγοράς αθλητικών υποδημάτων, ενώ η Adidas το 11%, σύμφωνα με την NPD Group.
Με τη συνεργασία της με τον Jay-Z, η Puma παραμένει πιστή σε μια γνώριμη στρατηγική: το να αφήνει διάσημους σταρ να έχουν τα ηνία του brand.
Το 2013 η Solange Knowles (κουνιάδα του ράπερ) έγινε καλλιτεχνική διευθύντρια της Puma, ενώ την επόμενη χρονιά, η Rihanna έγινε η διευθύντρια δημιουργικού του brand, μια συνεργασία που συνέβαλε στη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων.
Από τότε, η Puma έχει συνεργαστεί με διάφορους τοπ celebrities, συμπεριλαμβανομένων των Kylie Jenner, Selena Gomez, The Weeknd και Cara Delevingne, καθώς και των ράπερ Big Sean, Nipsey Hussle και Yo Gotti.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Με red flags και ερωτήματα για τον ΑΔΜΗΕ η προκαταρκτική αξιολόγηση
- Πόλεμος Σίψα (ΕΚΤΕΡ) με Μιτζάλη (ΑΒΑΞ) σε δύο μέτωπα
- Φάρμα Κουκάκη: Το ρεκόρ πωλήσεων και οι νέες πράσινες επενδύσεις
- Αντώνης Λυμπέρης: Ο bon vivant «βασιλιάς» των περιοδικών life style που όρισε την αισθητική επί μια 20ετία