ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημείο – κλειδί και στρατηγική προοπτική για την Pfizer αποτελούν oι ψηφιακές λύσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση και διαχείριση των ασθενειών, σύμφωνα με τον υπεύθυνο (Site Lead) του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας Pfizer στη Θεσσαλονίκη (Pfizer Center for Digital Innovation in Thessaloniki), Ανώτερο Διευθυντή (Senior Director) της Pfizer, Νίκο Γκαριμπόλντι (Nico Gariboldi). Ο ίδιος, μιλώντας στο Thessaloniki Summit 2021, το οποίο διοργανώνουν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) και το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, υπογράμμισε ότι η ψηφιακή τεχνολογία αναμένεται να επιταχύνει και να υποστηρίξει τους στόχους της εταιρείας.
«Για παράδειγμα εργαζόμαστε στο χώρο των εμβολίων και των φαρμάκων, ωστόσο είναι σημαντικό να προσφέρουμε στους ασθενείς και τους γιατρούς ψηφιακές λύσεις για την καλύτερη διαχείριση των ασθενειών, όπως για παράδειγμα μια εφαρμογή με την οποία ένας ασθενής θα μπορεί να συνδέεται με το γιατρό του αλλά και με τους οικείους του». Παράλληλα, ο κ. Γκαριμπόλντι, επισήμανε, ότι η εταιρεία εργάζεται με στόχο να φέρει τα φάρμακα πιο γρήγορα στους ασθενείς και εξήγησε ότι το θέμα αυτό αφορά τις κλινικές δοκιμές και την ανάπτυξη ενός φαρμάκου ή ενός εμβολίου. Επ’ αυτού σχολίασε ότι η ψηφιοποίηση των διαδικασιών μπορεί να βελτιώσει κάθε στάδιο, από τη συλλογή δεδομένων μέχρι τη διαχείριση δεδομένων και τις εξ αποστάσεως κλινικές δοκιμές. Πρόσθεσε, άλλωστε, ότι στους στόχους της εταιρείας περιλαμβάνεται και η υποστήριξη της χρηματοδότησης της δημιουργίας φαρμάκων.
Για τους λόγους δημιουργίας του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη, επισήμανε, ότι η σχετική απόφαση ελήφθη καθώς η εταιρεία αναζητούσε ταλέντα στην περιοχή, δεδομένου ότι υπάρχει πολύ υψηλό εκπαιδευτικό και ακαδημαϊκό επίπεδο ιδιαίτερα στους τομείς των ψηφιακών και τεχνολογικών ικανοτήτων. Υπήρξαν, επίσης, όπως είπε, φορολογικά κίνητρα, καθώς το περιβάλλον είναι ευνοϊκό με την παρουσία νεοφυών επιχειρήσεων, εκκολαπτηρίων επιχειρηματικότητας και εταιρειών καινοτομίας. Τέλος, τόνισε, ότι ήταν σημαντική και η υποστήριξη από τις αρχές, δεδομένου ότι υπάρχει αφενός μια πολύ καλή ψηφιακή στρατηγική σε επίπεδο διακυβέρνησης, αφετέρου η συμφωνία μεταξύ των ΗΠΑ και της Ελλάδας στην επιστήμη και την τεχνολογία.
Αναφερόμενος στη στελέχωση του Κέντρου, είπε ότι η Pfizer έχει εδώ 335 συνεργάτες, σχολίασε, ότι η διαδικασία στελέχωσης έγινε μέσα σε 15 με 16 μήνες, κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έδωσε έμφαση στο υψηλό επίπεδο των συνεργατών, καθώς ανέφερε, ότι το 70% από αυτούς διαθέτει μεταπτυχιακό, ενώ οι περισσότεροι έχουν μεγάλη εμπειρία ως προς τις ικανότητες που ενδιαφέρουν την εταιρεία. Ένα μεγάλο ποσοστό, άλλωστε, από αυτούς είναι Έλληνες που επέστρεψαν από το εξωτερικό.
Σχετικά με τη διαδικασία δημιουργίας του εμβολίου για τον κορονοϊό σε σχέση με άλλες μελέτες, διευκρίνισε ότι η κατάσταση ήταν αρκετά διαφορετική, ως προς τα μεγέθη και τα στενά περιθώρια χρόνου. Ωστόσο, είπε, ότι στη διαδικασία συμμετείχε πολύ μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων συγκριτικά με άλλες μελέτες, ενώ η έρευνα παγκοσμίως επικεντρώθηκε στον τομέα των εμβολίων λόγω της σοβαρής κοινής ανάγκης για την προστασία του πληθυσμού. Έτσι επιταχύνθηκαν κατά πολύ οι διαδικασίες και αποδείχτηκε στην πράξη η ανάγκη για συνεργασία μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικούς τομείς, ακαδημαϊκούς, ερευνητικούς, επιχειρηματικούς, φορείς από το χώρο της υγείας και τοπικές αρχές.
Διαβάστε επίσης
Μάλτα: Χορηγεί αναμνηστικές δόσεις εμβολίων κατά της Covid-19 σε όλον τον πληθυσμό της
Κομισιόν: Δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης του εμβολιασμού με βάση το Ψηφιακό Πιστοποιητικό
Pfizer: Ελπίδα δίνει το χάπι κατά της Covid-19 με αποτελεσματικότητα 89%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike