Νικόλαος Μαυραγάνης, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Σε παρανόηση του κόσμου και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων απέδωσε ο Νίκος Μαυραγάνης την πολυήμερη ταλαιπωρία των πολιτών στα εκδοτήρια για τη μηνιαία κάρτα και το μηνιαίο εισιτήριο που συνεχίζεται και την Τετάρτη, ωστόσο παραδέχθηκε και πιθανές ευθύνες του κράτους.
«Ο κόσμος παρανόησε», είπε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, όμως αναγνώρισε ότι πιθανόν να ευθύνεται και το κράτος. Πρόσθεσε όμως ότι ΟΑΣΑ βγάζει ανακοινώσεις καθημερινά στο Μετρό για το θέμα. «Ευθύνονται οπωσδήποτε και οι δυο πλευρές σε μια παρανόηση, άρα και εμείς» είπε.
Ο υφυπουργός δήλωσε ότι ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου Μεταφορών ήταν η όλη διαδικασία να γίνεται διαδικτυακά, ωστόσο το απαγόρευσε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων, λέγοντας ότι από αυτή την πηγή τα προσωπικά δεδομένα είναι τρωτά.
Παραδέχθηκε δε, ότι για την επέκταση της διάρκειας μηνιαίας κάρτας έως τα μέσα Νοεμβρίου «θα χαθούν κάποια χρήματα», αλλά και ότι το σύστημα με τα εισιτήρια έχει πρόβλημα.
«Δεν λήγει η προθεσμία για εισιτήριο και κάρτα στις 15 Νοεμβρίου λήγει η ισχύς της μηνιαίας κάρτας του Οκτώβριου. Οποτεδήποτε Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Φεβρουάριο όποτε θέλει μπορεί να βγάλει κανείς ηλεκτρονικό εισιτήριο» αποσαφήνισε.
Ο Νίκος Μαυραγάνης δήλωσε ακόμα ότι από το Φεβρουάριο γινόταν η διαδικασία μετάβασης «στη νέα εποχή», άλλα μόλις έκανε την ανακοίνωση ο υπουργός (Χρήστος Σπίρτζης, έτρεξαν όλοι…». «Μπορεί να μην το είπε καλά ο υπουργός» σημείωσε.
«Τα χάρτινα εισιτήρια θα ακυρώνονται κανονικότατα στα ακυρωτικά μηχανήματα όσο υπάρχουν, θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν οι πολίτες όσο υπάρχει ροή, σε όσους ξεμείνουν θα μπορούν τα συμβατικά εισιτήρια να ανταλλάσσονται με καινούρια στα γραφεία του ΟΑΣΑ» εξήγησε ακόμα.
«Όσοι έχουν παλαιά κάρτα θα μπαίνουν από ανοιχτό σημείο, μέχρι να ανταλλάξουν τις παλιές με τα νέες θα μπαίνουν με τις παλιές» είπε ακόμα.