ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συγκεκριμένα πρόκειται για το φορτηγό πλοίο Haris Athina (χωρητικότητας 74.800-dwt και κατασκευής 2001), το οποίο αγόρασε η SeaJets πριν από δύο χρόνια σε τιμή «ευκαιρίας», από την επίσης ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή, την DryShips, του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Ηλιόπουλος, φέρεται να έχει βρει αγοραστές από την Κίνα για το Haris Athina, με το deal να φαίνεται πως κλείνει στα 7,5 εκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται ότι η SeaJets δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο σχετικά με την επικείμενη πώληση.
Πάντως η πώληση του Haris Athina για την τιμή αυτή θα ήταν το βέλτιστο σενάριο. Ειδικότερα η Seajets αγόρασε, το κατασκευασμένο στα ναυπηγεία Hudong Zhonghua, bulker, στο τέλος του περασμένου έτους. Τo κόστος της αγοράς ανήλθε στα 4,5 εκατομμύρια δολάρια και το φορτηγό πήρε το όνομα Sonoma.
Το πλοίο φαίνεται πως ήταν ξεκάθαρα μια «ευκαιριακή» επένδυση από την αρχή, κάτι το οποίο αναμένεται να αποδειχθεί και εμπράκτως, όταν ανακοινωθεί το deal. Ήταν, και παραμένει το μόνο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου στο στόλο της ναυτιλιακής.
Ο κ. Ηλιόπουλος δραστηριοποιείται πρωτίστως στο χώρο των tankers καθώς και στις γραμμές που εξυπηρετούν το επιβατηγό κοινό στο Αιγαίο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Οικονόμου: Ακόμη ένα big hit από τον εφοπλιστή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW – Attica: Οι επιδιώξεις του Grimaldi και ο ρόλος της Fortress
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λ. Πατίτσας: Η Atlas Maritime αγοράζει bulker για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηθεοδοσίου: Σοκ και δέος – Να δούμε τον φορολογικό έλεγχο να γίνεται πράξη
- ΥΠΑ: H επιβατική κίνηση στο 10μηνο του 2024 ξεπέρασε αυτή ολόκληρου του 2023
- Eurobank: Οι λόγοι πίσω από το διαχρονικά «φουσκωμένο» ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»