Σε μία εντυπωσιακή κίνηση προέβη η ναυτιλιακή εταιρεία NG Moundreas, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Μουνδρέα, αφού όπως όλα δείχνουν, εξασφάλισε μία υψηλότατη τιμή για τη διάλυση ενός εκ των τελευταίων, «χτισμένων» τη δεκαετία του 1990, φορτηγού πλοίου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το tradewinds, ο εφοπλιστής στέλνει για scrap το bulk carrier Enterprises (χωρητικότητας 168.400-dwt και κατασκευής 1997) σε διαλυτήρια είτε της Ινδίας είτε του Πακιστάν.

Όσον αφορά τις τωρινές τιμές για του scrapping, αυτές διαμορφώνονται στα 495 δολάρια ανά ldt, κάτι που σημαίνει πως η ναυτιλιακή του κ. Μουνδρέα θα βάλει στα ταμεία της ένα ποσό το οποίο θα αγγίζει τα 10,2 εκατομμύρια δολάρια. Με τον τρόπο αυτό επιβεβαιώνεται η ανοδική πορεία που έχει το τελευταίο διάστημα τo scrapping.

Σύμφωνα με την διαδικτυακή πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η τιμή του bulker Enterprise ανέρχεται στα 8,7 εκατομμύρια δολάρια.Η τιμή των VesselsValue της επιχείρησης ανέρχεται στα 8,67 εκατομμύρια δολάρια.

Σημειώνεται πως η ναυτιλιακή αγόρασε το bulker πριν από 5 χρόνια, ως CSK Enterprise έναντι 11,4 εκατομμυρίων δολαρίων.

Εφόσον η εταιρεία προβεί στην πώληση του πλοίου, ο στόλος του ξηρού φορτίου θα διαμορφωθεί σε 10 πλοία, εκ των οποίων τα 6 είναι capesizes.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Στην άνοδο της αγοράς του LNG «ποντάρουν» οι Έλληνες εφοπλιστές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Samos Steamship: Αγόρασε φτηνά το 2016, πούλησε στο διπλάσιο το 2018

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Οι πρώτες business του εφοπλιστή για το 2018