ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το top model Gisele Bündchen και η influencer Chiara Ferragni πρωταγωνιστούν στη νέα καλοκαιρινή καμπάνια «Empowered Women» της εταιρίας εσωρούχων Intimissimi.
Οι δύο γυναίκες είναι ιδανικές για να αντιπροσωπεύσουν την καμπάνια, η οποία, όπως λέει και το όνομά της, απευθύνεται σε «δυναμικές γυναίκες», αφού και οι δύο – η κάθε μία με το δικό της τρόπο – έχουν διαμορφώσει τη βιομηχανία της μόδας αφήνοντας το δικό τους σημάδι.
Η Gisele μεταμόρφωσε τις πασαρέλες με την ασυνήθιστη ομορφιά της, ενώ κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των πιο ακριβοπληρωμένων μοντέλων του κόσμου.
Η Chiara, αφού απογείωσε το διάσημο blog της, το «The Blonde Salad» («Η Ξανθιά Σαλάτα»), έχει αναγνωριστεί ως η πιο σημαντική fashion influencer στον κόσμο σήμερα, ενώ παράλληλα είναι καταξιωμένη σχεδιάστρια και επιχειρηματίας.
Το μήνυμα της καμπάνιας απευθύνεται στην εσωτερική ομορφιά της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της εσωτερικής της δύναμης και προσωπικότητας – ακριβώς όπως τα εσώρουχά της δηλώνουν την παρουσία τους ακόμα κι όταν δεν φαίνονται.
Το βασικό concept ενισχύεται από τα εμβληματικά κομμάτια της Intimissimi, όπως η best seller σειρά μεταξωτών που περιλαμβάνουν δύο νέα σχέδια για την συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι: τα σουτιέν Giorgia Blue Moon και Eleοnora Rose Love που φοριούνται αντίστοιχα από τη Gisele και την Chiara.
Σε συνέχεια της προηγούμενης, επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας #insideandout, το σλόγκαν «Empowered Women» ενσαρκώνει τη διάθεση για μία αντισυμβατική καμπάνια, αποκαλύπτοντας ακόμη μία φορά τον κόσμο των εσωρούχων μέσα από την ιδιαίτερη ματιά της Intimissimi.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το τσάι με τον Κάρολο, το μανιφέστο με τον Στέφανος και μια ταινία τρόμου
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν