Παναγιώτης Δουφεξής, διοικητής στον e-ΕΦΚΑ
Αποφασισμένος να αποκαταστήσει την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης εμφανίζεται ο νέος διοικητής Παναγιώτης Δουφεξής από την πρώτη κιόλας ημέρα ανάληψης των καθηκόντων.
Οι προθέσεις της νέας διοίκησης έγιναν με το «καλημέρα» ξεκάθαρες στους 8.000 δημοσίους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ με επιστολής- μήνυμα που έλαβαν στα e-mails τους. Ο κ. Δουφεξής έκανε απόλυτα σαφές ότι η μετά κορονοϊό εποχή έφτασε και ότι με τον περιορισμό του ποσοστού της τηλεργασίας, οι υπάλληλοι οφείλουν να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Παράλληλα κάλεσε τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί άμεσα η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ.
Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ αναγνωρίζει ότι υπάρχουν σημαντικά προβλήματα όπως η έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού, ηλεκτρονικών υπολογιστών και σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων. Ωστόσο έχει ήδη δρομολογήσει την άμεση αποκατάσταση των συγκεκριμένων ελλείψεων σε μια πρώτη προσπάθεια να επανακινήσει η λειτουργία του Οργανισμού και να αντιστραφεί η αρνητική εικόνα και η δυσαρέσκεια των ασφαλισμένων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το σύνολο των εργαζομένων στον e-ΕΦΚΑ θα περνάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα από αξιολόγηση, με στόχο όσοι υπάλληλοι εμφανίζονται παραγωγικότεροι στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών να πριμοδοτούνται.
Στον αντίποδα και για όσους εμποδίζουν την εύρυθμη λειτουργία του e-ΕΦΚΑ, θα εφαρμοστούν όλα όσα προβλέπει ο νόμος όπως π.χ. αλλαγή θέσης και πειθαρχικά μέτρα. Ο κ. Δουφεξής είναι αποφασισμένος να εφαρμόσει το αυτονόητο, προχωρώντας – εάν χρειαστεί –ακόμη και στην επιβολή ποινών για όσους δεν είναι αποτελεσματικοί στην δουλειά τους, ώστε να λειτουργήσει ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός φορέας της χώρας προς όφελος των πολιτών. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταγγελίες και τα παράπονα των πολιτών για μεγάλες καθυστέρησες στην έκδοση των συντάξεών τους, που έρχονται καθημερινά εις γνώση της διοίκησης, είναι πολυάριθμα.
Με την χθεσινή επιστολή του προς το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ ο κ. Δουφεξής ζήτησε από τους υπαλλήλους να επιδείξουν τον ύψιστο βαθμό επαγγελματισμού που τους διακρίνει και να ανταποκριθούν στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών.
«Με πλήρη επίγνωση των τεράστιων ευθυνών, αλλά και συναίσθηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουμε, σας καλώ να συστρατευτούμε προς την κατεύθυνση της εκπλήρωσης των προσδοκιών που έχουν οι πολίτες από εμάς, και που επιθυμούν άμεση εξυπηρέτηση, με ευγένεια και απλουστευμένες διαδικασίες», ανέφερε ο κ. Δουφεξής στην πρώτη επικοινωνία του με τους υπαλλήλους του ταμείου.
Μάλιστα ο κ. Δουφεξής επισήμανε ότι πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να μην επιστρέψουν οι υπάλληλοι στην εργασίας. «Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι το γραφείο μου θα είναι πάντα ανοικτό για την παρουσίαση των δυσχερειών που αντιμετωπίζετε, αλλά και των προτάσεών σας για επίλυσή τους. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον καθέναν από εσάς προσωπικά για την δουλειά σας, την ανιδιοτέλεια και τον σεβασμό που επιδεικνύετε στην αποστολή σας».
Καταλήγοντας στην επιστολή ότι ευελπιστεί «Σε μία αγαστή και γόνιμη συνεργασία με καθέναν από εσάς που θεωρώ συνοδοιπόρους στο δρόμο της πραγμάτωσης του δύσκολου εγχειρήματος του ψηφιακού μετασχηματισμού του e-ΕΦΚΑ, αλλά και της αναβάθμισης του σε έναν Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης με ανθρώπινο πρόσωπο που σέβεται τον πολίτη και τις ανάγκες του αλλά και τους εργαζόμενους σε αυτόν».
Διαβάστε επίσης:
-Τέλος Ιουνίου η εκκαθάριση εισφορών σε 180.000 ασφαλισμένους για το 2020