Αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας η αναπροσαρμογή των διοδίων στην Εγνατία Οδό, η εφαρμογή της οποίας σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση των Σπίρτζη και Τσακαλώτου θα ξεκινούσε από την 1η Ιανουαρίου, φέρνοντας «τσουχτερές» αυξήσεις για τους οδηγούς. Το «δώρο» για τους οδηγούς αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ – ο οποίος προς το παρόν γλιτώνει το πολιτικό κόστος – προέκυψε από την… κωλυσιεργία της Κομισιόν, η οποία δεν έχει ακόμα εγκρίνει τη νέα τιμολογική πολιτική.
Τα παραπάνω αποκάλυψε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης, σε συνέντευξή του στο “Ράδιο Θεσσαλονίκη” και το “Thessnews”.
Πάντως, η αναπροσαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής στην Εγνατία Οδό, αποτέλεσε μνημονιακή δέσμευση. Ωστόσο, για να γίνει πράξη θα πρέπει να λάβει τη σύμφωνη γνώμη της γενικής διεύθυνσης Move (τμήμα κινητικότητας και μεταφορών) της Ε.Ε., η οποία όμως δεν έχει, σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, δώσει μέχρι τώρα την έγκρισή της, όπως αναμενόταν.
Τι προβλέπει η νέα τιμολογιακή πολιτική
Σύμφωνα με την ΚΥΑ των δύο αρμόδιων υπουργείων, τα διόδια στην Εγνατία αναμένεται θα αυξηθούν από 0,03 ευρώ (με ΦΠΑ) σε 0,05 ευρώ (με ΦΠΑ), ανά χιλιόμετρο, για την κατηγορία των οχημάτων 2 (με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος μέχρι 2,70 μ. – Ι.Χ.).
Επιπλέον, μετά την ολοκλήρωση της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και τη θέση σε ισχύ της σύμβασης παραχώρησης, η τιμή χιλιομετρικής χρέωσης θα διαμορφώνεται με βάση τις σχετικές ρυθμίσεις της σύμβασης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
