Έναν φιλόδοξο στόχο για την ανακύκλωση των συσκευασιών της ανακοίνωσε η Coca-Cola Co. στο πλαίσιο των προσπαθειών του CEO της εταιρείας, James Quincey, να βελτιώσει την εικόνα της εταιρείας.

Η Coca-Cola Co., η οποία δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 200 χώρες, έθεσε ως στόχο να φτάσει μέχρι το 2030 να ανακυκλώνει ένα μπουκάλι για κάθε μπουκάλι που πουλάει. Δεσμεύθηκε επίσης να γίνει μία από τις πρώτες εταιρείες παγκοσμίως στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων που έχουν πνίξει τους ωκεανούς.

Για τον σκοπό αυτό, η Coke σχεδιάζει να θέσει σε εφαρμογή δράσεις ευαισθητοποίησης του κόσμου σχετικά με την ανακύκλωση, ενώ θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι όλες οι συσκευασίες των προϊόντων της θα είναι αφενός ανακυκλώσιμες και αφετέρου όλο και περισσότερο από ανακυκλωμένα υλικά.

James Quincey, CEO της The Coca-Cola Company

Στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2030 τα μπουκάλια της να είναι κατασκευασμένα κατά 50% από ανακυκλωμένο υλικό.

Και αυτό γιατί η εταιρεία-κολοσσός, η οποία μετρά 132 χρόνια ζωής, θεωρεί ότι η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεών της θα αυξήσει την αξιοπιστία της απέναντι στους καταναλωτές που γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί στο θέμα της εταιρικής ευθύνης.

Αυτήν τη στιγμή, μόνο ένα 10% περίπου από το πλαστικό που χρησιμοποιείται παγκοσμίως ανακυκλώνεται, ενώ η υπόλοιπη ποσότητα καταλήγει σε χωματερές και φαράγγια πριν καταλήξει, πολλές φορές, στη θάλασσα. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του ιδρύματος Ellen MacArthur Foundation, με τον σημερινό ρυθμό, το 2050 στις θάλασσες θα υπάρχουν περισσότερα πλαστικά παρά ψάρια.

cola

Τεράστια πρόκληση

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Coca-Cola σε αυτήν της την προσπάθεια είναι η συλλογή των πλαστικών μπουκαλιών, καθώς το 25% των χωρών του πλανήτη δεν έχουν επίσημες υποδομές συλλογής απορριμμάτων.

Όπως λέει η ίδια η εταιρεία, το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί παντού με τον ίδιο τρόπο, αλλά θεωρεί ότι μπορεί να βρεθεί μια λύση για κάθε περίπτωση.

Αν τα καταφέρει, όμως, το σχέδιό της θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, αφού θα εξασφαλίζει μέσα από την ανακύκλωση όλο και περισσότερα υλικά συσκευασίας.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, όμως, μπορεί να αποδειχθεί το θέμα της γεύσης, αφού δεν μπορούν όλα τα υλικά συσκευασίας να διατηρήσουν την ίδια ποιότητα. Και αυτό είναι ένα ακόμη θέμα που θα κληθεί να λύσει ο πολυεθνικός κολοσσός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς η Coca-Cola ψαλιδίζει τις ελπίδες του πετρελαϊκού κλάδου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εσείς πόσα θα πληρώνατε για έναν καφέ από το διάστημα;