ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο ίδιος σημείωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να έχει το πόρισμα της αρμόδιας Επιτροπής, που έχει συγκροτήσει για τη διερεύνηση δυνατότητας αναμόρφωσης του σχολικού ωραρίου.
Έτσι, προτείνεται τα μαθήματα να ξεκινούν στις 9 το πρωί αντί στις 8.15 που ισχύει μέχρι στιγμής, αλλαγή η οποία θα επηρεάσει βεβαίως και την ώρα λήξης του σχολικού ωραρίου, το οποίο θα μετακινηθεί κατά 45 λεπτά αργότερα.
Η επιστημονική Επιτροπή αποτελείται από τους:
1. Αθανασία – Χρυσούλα Παπαθανασίου του Μενελάου, Κλινική Ψυχολόγο, ως πρόεδρο
2. Ιωάννα Μπίμπου Νάκου του Νικολάου, Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ
3. Μαρία Χιόνη του Παναγή, Εκπαιδευτικό ΠΕ02 – Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας
4. Αγάπιο Τερζίδη του Κωνσταντίνου, Παιδίατρο – Αντιπρόεδρο ΚΕΕΛΠΝΟ
5. Παύλο Χαραμή του Δημητρίου, Αντιπρόεδρο ΙΕΠ
6. Μαρία Καφετζιδάκη του Αντωνίου, Εκπαιδευτικό ΠΕ60
7. Ευγενία Κουράντου του Γεωργίου, Εκπαιδευτικό ΠΕ05, ως μέλη
Εκπαιδευτικοί: «Αστεία η απόφαση για το κουδούνι στις 9»
Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν πως μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει η αλλαγή που προτείνει ο κ. Γαβρόγλου. «Κρύβονται σκοπιμότητες πίσω από την απόφαση Γαβρόγλου για το κουδούνι στις 9» υπογράμμισε σήμερα το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος μιλώντας στον ΘΕΜΑ 104,6 fm.
Επισημαίνοντας πως «πρόκειται για άλλη μια απόφαση που έχει πάρει μονομερώς ο υπουργός, καθώς κατέληξε σε ένα πόρισμα που ήθελε ο ίδιος να καταλήξει», ο κ. Παπαχρήστος πρόσθεσε ότι οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν πως η αλλαγή στην ώρα θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει αυτή η απόφαση.
Εν συνεχεία το μέλος της ΟΛΜΕ τόνισε: «Η αφήγηση του υπουργού ότι οι μαθητές θα κοιμούνται περισσότερο, είναι τουλάχιστον αστεία. Τα παιδιά δεν πάνε για ποτάκια το βράδυ, είναι κουρασμένα από τα μαθήματα και τα φροντιστήρια και πιεσμένα από την ύλη. Το μόνο που μπορεί να συμβεί από όλο αυτό, είναι να ενισχυθούν μόνο τα παιδιά από μακρινές περιοχές. Το νόημα ποιο είναι; Είναι προάγγελος καταργήσεων νέων σχολικών μονάδων, που θα ευνοεί τη μεταφορά των παιδιών από μακρινές τοποθεσίες;».
Τέλος ο Νίκος Παπαχρήστος εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι«κάποια άλλη σκοπιμότητα βρίσκεται πίσω από όλα αυτά, είναι προφανές», ενώ τέλος, κατήγγειλε πως «με αυτόν τον υπουργό δεν έχει γίνει επί της ουσίας κανένας διάλογος για τίποτα, ούτε καν για το Νέο Λύκειο».