• ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Παραλύει η χώρα στις 30 Μαΐου με την απεργία ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ

    • NewsRoom


    Σε 24ωρη απεργία προχωρούν οι ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ στις 30 Μαΐου διαμαρτυρόμενοι για την υπερφορολόγηση, την λιτότητα, τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, τα κόκκινα δάνεια, και το ασφαλιστικό σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις των προέδρων των σωματείων.

    Την Τετάρτη, οι εκπρόσωποι των ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, δικηγορικών συλλόγων, ΤΕΕ και οικονομικού επιμελητηρίου αναφέρθηκαν στην ανάγκη μια εναλλακτικής, «πολύχρωμης» διαμαρτυρίας με σκοπό την παλινόρθωση της ελληνικής κοινωνίας.

    Στις 30 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί 24ωρη Γενική Απεργία από ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, στάσεις εργασίας αλλά και δράσεις από τους υπόλοιπους κοινωνικούς φορείς.

    «Αναζητούμε και άλλους τρόπους δράσεις πλην των απεργιών. Μας έχει καταπνίξει η υπερφορολόγηση και η λιτότητα. Πρέπει να αντιμετωπιστούν με προτάσεις οι πλειστηριασμοί της πρώτης κατοικίας και τα κόκκινα δάνεια.» ανέφερε ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος.

    «Θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε με τις προτάσεις μας για το φορολογικό, το ασφαλιστικό . τα κόκκινα δάνεια και τους πλειστηριασμούς.» τόνισε ο πρόεδρος του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός.

    «Αναζητούμε δημιουργικές λύσεις. Οι τράπεζες γνωρίζουν τους στρατηγικούς κακοπληρωτές. Ας ξεκινήσουν από αυτούς οι πλειστηριασμοί ώστε να μην παραστεί ανάγκη να χάσουν την πρώτη κατοικία αδύναμοι δανειολήπτες. Επίσης μπορεί να δοθεί προθεσμία 45 ημερών, όπως έγινε στην Κύπρο, στους δανειολήπτες να συγκεντρώσουν χρήματα για να επαναγοράσουν οι ίδιοι τα σπίτια τους» επεσήμανε ο πρόεδρος του οικονομικού επιμελητηρίου Κωνσταντίνος Κόλλιας.

    «Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες για θετικές δράσεις. Να γίνει δημόσιος διάλογος για ένα νέο ασφαλιστικό σύστημα με αφορμή τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.» τόνισε ο πρόεδρος του ΔΣΑ Δημήτρης Βερβεσός.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιούνκερ: Απευθύνεται στην Εθνική Αντιπροσωπεία αύριο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Intralot: Ο Michael Kogeler Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κανονικά αύριο η λειτουργία σε προαστιακό και τρένα

     



    ΣΧΟΛΙΑ