Το Survivor 2018 έβαλε φωτιά στα μηχανάκια της Nielsen ,μηδενίζοντας τα νούμερα τηλεθέασης των αντίπαλων καναλιών. To reality επιβίωσης, την Κυριακή το βράδυ, καθήλωσε το ελληνικό κοινό. Η τηλεθέαση του Survivor 2 στην πρεμιέρα, για το τρίωρο 21:00 -24:00 έφτασε στο 44,8% στο γενικό και 55,6% στο δυναμικό κοινό. Το υψηλότερο ποσοστό που πέτυχε σε τέταρτο ήταν 60,8%, μεταξύ 21:30 και 21:44.
Οι αριθμοί που κατέγραψαν τα μηχανάκια της Nielsen είναι εντυπωσιακοί αλλά και αναμενόμενοι, αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια επιτυχία που είχε το reality επιβίωσης πέρυσι. Αυτό που περιμένουν οι παραγωγοί του παιχνιδιού με αγωνία, είναι αν θα διατηρήσει το πρόγραμμα τη δυναμική του το επόμενο διάστημα.Την ίδια ώρα, χθες το βράδυ, σε όλα τα υπόλοιπα κανάλια, μηδενός εξαιρουμένου, επικρατούσε βαρομετρικό χαμηλό. Κανένα κανάλι δεν κατάφερε να πιάσει διψήφιο νούμερο τηλεθέαση στο τρίωρο της χθεσινής prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Survivor 2: Τι είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο – Ποια ομάδα κέρδισε το πρώτο έπαθλο (video)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Survivor 2: Αλλαγές «με το καλημέρα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπ. Δικαιοσύνης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Η Δικαιοσύνη αναβαθμίζεται ψηφιακά με συστήματα τεχνητής νοημοσύνης
- Λιμάνι Ηγουμενίτσας: Σύλληψη οδηγού φορτηγού για μεταφορά από την Ιταλία κλεμμένων αυτοκινήτων
- Διεθνής αναγνώριση στη Seatrade Cruise Global 2025: Ο Ο.Λ. Ηρακλείου στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος
- Επίσκεψη του Γάλλου υπουργού Άμυνας Σεμπαστιέν Λεκορνύ στα «Ναυπηγεία Σαλαμίνας», που κατασκευάζουν τμήματα των φρεγατών
