ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την πρώτη του κολεξιόν για την Celine, ένα από τα brands της LVMH, θα παρουσιάσει την Παρασκευή ο σχεδιαστής Hedi Slimane. Με τον διάσημο σχεδιαστή, που επιστρέφει στη βιομηχανία της μόδας μετά από δύο χρόνια απουσίας, ο γαλλικός κολοσσός επιθυμεί να διπλασιάσει – ή να τριπλασιάσει – τις πωλήσεις της Celine μέσα σε πέντε χρόνια και να προσθέσει νέες κατηγορίες προϊόντων, με στόχο να την μεταμορφώσει σε μια μεγάλη φίρμα, στην κλίμακα του Christian Dior ή της Prada.
Ο σχεδιαστής
Ο Slimane έγινε γνωστός για τις συλλογές του ανδρικής ένδυσης στον οίκο Dior στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν επανέφερε τα skinny κοστούμια και τα τζιν στην αντρική μόδα.
Στόχος του Slimane είναι να αναβαθμίσει το brand και να το επεκτείνει στην αντρική ένδυση, τα αρώματα και την υψηλή ραπτική.
Η πρόκληση
Η κίνηση του CEO της LVMH Bernard Arnault να τοποθετήσει έναν διάσημο σχεδιαστή στην Celine θα μπορούσε να μεταφραστεί ως μια εύστοχη «απάντηση» στον βασικό ανταγωνιστή του, τον οίκο Kering, ο οποίος παρουσίασε ανάπτυξη 25% το 2017, με τις θυγατρικές του Gucci και Balenciaga να κατατροπώνουν τους ανταγωνιστές τους.
Για να καταφέρει τον στόχο των εσόδων 2-3 δισ. ευρώ για την Celine, η LVMH θα πρέπει να παρουσιάσει ετήσια ανάπτυξη έως και 15%.
Ο ανταγωνιστής
Από τότε που αποχώρησε ο Slimane από την Saint Laurent, η ανάπτυξη του οίκου έχει συνεχιστεί. Ο νέος σχεδιαστής, Anthony Vaccarello, έχει αφήσει το στίγμα του στις κολεξιόν του brand με μια πιο αισθησιακή, 80’s αισθητική και κινηματογραφικές πασαρέλες μπροστά στον Πύργο του Άιφελ. Ωστόσο, το brand παρέμεινε μέσα στις γραμμές του Slimane, με το μονόχρωμο και νεανικό καλούπι του.
Το Look
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike