ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με το σύνθημα «θα τα κάνουμε… θάλασσα» ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης, μας καλεί φέτος να ανακαλύψουμε τις ομορφιές της περιφέρειας. Στην εκδήλωση για την έναρξη της μοναδικής και ευφάνταστης τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, που πραγματοποιείται από την Παρασκευή 11 έως και το Σάββατο 12 Μαΐου 2018, από τις 09.00 έως τις 21.00 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Μετρό Συντάγματος, ο κ. Μπακογιάνης προέτρεψε τον κόσμο να επισκεφθεί τις όμορφες περιοχές της Στερεάς Ελλάδας και να ανακαλύψει τα μυστικά της.
Πάντα ευδιάθετος και χαμογελαστός, ο Κώστας Μπακογιάννης συνομίλησε με τους επισκέπτες του φεστιβάλ, αλλά και με τους 26 εκθέτες, οι οποίοι στα περίπτερά τους, εξέθεταν τοπικά προϊόντα από την Εύβοια, τη Βοιωτία, τη Φθιώτιδα, την Ευρυτανία και τη Φωκίδα. Όσοι παρευρέθηκαν στο μετρό του Συντάγματος είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και να προμηθευτούν ελιές, τσίπουρο, κρασί, ελαιόλαδο, μέλι, μαρμελάδες, chutney κρεμμυδιού και σύκου, λικέρ, ζυμαρικά καθώς και σαπούνια.
Μιλώντας στo mononews.gr, ο κ. Μπακογιάννης, δήλωσε για την ενέργεια αυτή: «Φέτος αποφασίσαμε να «τα κανουμε… θάλασσα», γιατί θέλουμε να σας πείσουμε να έρθετε και να ανακαλύψετε τη Στερεά Ελλάδα. Πολύς κόσμος δεν ξέρει ότι έχουμε πάρα πολλούς κρυμμένους θησαυρούς και στην Εύβοια και στη Βοιωτία και στη Φθιώτιδα και στη Φωκίδα και βέβαια στην Ευρυτανία. Είμαστε ένας τόπος μοναδικός με ομορφιές κυρίως ανεξερεύνητες. Δεν αναφέρομαι μόνο στις φυσικές ομορφιές, αλλά και στα πολιτιστικά μνημεία και βεβαίως σε μια ολόκληρη κουλτούρα φιλοξενίας, η οποία ξεκινάει από το φαγητό, προχωράει στο κρασί και στο τσίπουρο.»
Αναφορικά με το ενδεχόμενο να θέσει υποψηφιότητα ως δήμαρχος Αθηναίων, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας δήλωσε με χιούμορ: «Οι εκλογές είναι σε 1.5 χρόνο. Μέχρι τότε ποιος ζει, ποιος πεθαίνει» και συνέχισε λέγοντας πως αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα γίνεται και «σημαντικό κομμάτι της δουλειάς αυτής είναι η ανάδειξη της περιφέρειας, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, στην προσπάθεια προώθησης και ενίσχυσης του brand μας με έναν σύγχρονο τρόπο, γι’αυτό και πάντα επιμένουμε σε έναν συνδυασμό φύσης, πολιτισμού και διατροφής.»
Ο Κώστας Μπακογιάννης, από τον Μάιο του 2014, που ανέλαβε τη θέση του περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας έχει κατορθώσει, μέσα από προσωπικές πρωτοβουλίες και ενέργειες, να βελτιώσει σημαντικά την εικόνα της περιφέρειας, αλλά και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της. Η συγκεκριμένη τουριστική καμπάνια προωθεί, με τον καλύτερο τρόπο, τις τοπικές γεύσεις και ομορφιές της Στερεάς Ελλάδας, κερδίζοντας το στοίχημα του καλοκαιριού, που δεν είναι άλλο από τους πολλούς επισκέπτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Κώστας Μπακογιάννης: Καταδικάζει την επίθεση του Γκλέτσου κατά του Κυρίτση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας
- Βασιλική Λαζαράκου στο mononews: Παρά τη μείωση των επιτοκίων, το Χ.Α. ο φθηνότερος τρόπος άντλησης κεφαλαίων
- Μελέτης Μελετόπουλος στο Mononews: Οι Τούρκοι εμφανίζονται ως οι θριαμβευτές κατακτητές της Συρίας δι’ αντιπροσώπου
- Γκστάαντ VS Κουρσεβέλ: Η απόλυτη μάχη των χειμερινών παραδείσων με σαλέ από 40.000 ευρώ την εβδομάδα