ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με την αστυνομία, τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων και δυστυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς. Επίσης, η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 24.281 παραβάσεις, από τις οποίες 780 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά, βεβαιώθηκαν:
•610 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 71 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
•1.940 παραβάσεις ορίου ταχύτητας
•424 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
•876 για χρήση κινητού τηλεφώνου
•328 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
•1.127 για μη χρήση προστατευτικού κράνους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η επένδυση στους εργαζομένους ως φορέας ανάπτυξης μιας επιχείρησης
- Κυριάκος Μητσοτάκης στα εγκαίνια του data center: Είμαστε πια μία φιλική χώρα προς τις ξένες επενδύσεις
- Wood & Company για Aegean Airlines: Αναβάθμιση σε αγορά για τη μετοχή – Οι λόγοι πίσω από την αλλαγή στάσης
- Λαβρόφ: Συμφωνούμε με τη διακήρυξη των G20 για την ανάγκη επίλυσης της σύγκρουσης στην Ουκρανία