Mία ραδιοφωνική εκπομπή μεταξύ δημοσιογράφων, οι οποίοι συνέδεσαν τη φωνή τους με τη μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του Ευρωπαϊκού του 2004, αλλά και μία φράση γεμάτη νόημα από τον εμβληματικό προπονητή εκείνης της ομάδας, αποτελούν τα κύρια συστατικά της νέας καμπάνιας της Novibet για τον Υπεύθυνο Στοιχηματισμό.

Η ομάδα του 2004 αποτελεί παράδειγμα για όλους μας. Έχοντας τον έλεγχο του παιχνιδιού, κατάφερε να πετύχει τον στόχο της, αφού υπό τις οδηγίες του προπονητή, οι παίκτες κατάφεραν να κατακτήσουν το τρόπαιο, αλλά, κυρίως, να χαρούν το παιχνίδι, όπως αναφέρουν ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος, ο Κώστας Βερνίκος και ο Γιώργος Χελάκης, που συμμετέχουν, επίσης, στην καμπάνια.

Το παιχνίδι είναι συνδεδεμένο με τη χαρά, αλλά μόνο αν καταφέρνεις να το ελέγξεις το χαίρεσαι πραγματικά. Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα που η Novibet μοιράζεται με το κοινό: «Όταν ελέγχεις το παιχνίδι, χαίρεσαι το παιχνίδι».

Κι όταν αυτή η φράση βγαίνει από τα χείλη του Ότο Ρεχάγκελ, τότε αποκτά πολύ μεγαλύτερο νόημα. Βασική επιδίωξη της καμπάνιας είναι να ταυτιστεί το κοινό της Novibet με αυτά τα λόγια και να χαίρεται υπεύθυνα το παιχνίδι, έχοντας ταυτόχρονα και τον έλεγχό του.

Το creative concept της καμπάνιας ανέλαβε η 4WiseMonkeys, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Parasol με σκηνοθέτη τον Βαρδή Μαρινάκη και επιμέλεια ήχου από την Musou.

Διαβάστε επίσης:

Novibet: Sports Brand of the Year στα “Sports Marketing Awards 2024”, με 12 βραβεία